حاجی بابایی خاطرنشان کرد: در حمایت از تیم پاس امسال تمامی مسوولان به ویژه عباس صوفی رییس هیات فوتبال، محسن جهانشیر مدیرکل ورزش و جوانان و امیر عظیمی مدیرعامل پاس به خوبی تیم را کمک کردند.
کد خبر: ۹۰۰۹۵۶
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲ 19 September 2020
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: باوجود دغدغه‌های مختلف، حمایت مطلوب از تیم پاس در فصل جاری انجام شد و اکنون صعود مقتدرانه این تیم از مرحله پلی آف به لیگ دسته یک کشور را خواستاریم.

به گزارش تابناک، حمیدرضا حاجی بابایی در جمع اعضای تیم پاس اظهار داشت: در حمایت همه جانبه از تیم پاس کوتاهی نکردیم و حالا این انتظار وجود دارد که کادر فنی و بازیکنان با تلاش مضاعف بتوانند صعود مقتدرانه را رقم بزنند.

وی بیان کرد: تیم پاس در ۲ فصل گذشته از توان فنی بسیار مطلوبی برخوردار بوده و بازی‌های درخشانی را رقم زد و اکنون انتظار داریم که در مرحله پلی آف با ۲ برد جانانه، صعود به لیگ یک را رقم بزنند.

حاجی بابایی خاطرنشان کرد: در حمایت از تیم پاس امسال تمامی مسوولان به ویژه عباس صوفی رییس هیات فوتبال، محسن جهانشیر مدیرکل ورزش و جوانان و امیر عظیمی مدیرعامل پاس به خوبی تیم را کمک کردند.

وی گفت: کادر فنی تیم پاس نیز امسال عملکرد خوبی را به ثبت رساند و شایسته ادامه حضور و همکاری در تیم هستند.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: پاس از جایگاه بالایی در کشور برخوردار است هر چند اتفاق‌های تلخی را شاهد بودیم، اما این تیم نباید در این سطح باشد و لایق حضور در لیگ برتر است.

وی افزود: پاس اکنون در مرحله پلی آف ۲ بازی سرنوشت ساز در پیش دارد و انتظار ما حضور قدرتمند در این ۲ مسابقه همراه با پیروزی است.

تیم پاس در مرحله پلی آف لیگ دسته دوم فوتبال کشور حضور دارد.

این تیم برای صعود به لیگ یک کشور باید ۲ بازی رفت و برگشت با شهرداری آستارا برگزار کند.

دیدار رفت ۲ تیم یکشنبه سی ام شهریورماه جاری به میزبانی ورزشگاه تختی انزلی برگزار می‌شود و بازی برگشت نیز ششم مهرماه به میزبانی ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج انجام خواهد شد.

تیم پیروز در مجموع ۲ بازی رفت و برگشت راهی لیگ یک کشور می‌شود.

پیش از این تیم‌های چوکای تالش و استقلال ملاثانی با کسب عنوان قهرمانی گروه‌های خود، به لیگ یک صعود کرده بودند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار