استاندار فارس با اشاره به همکاری استانداری فارس و دستگاه قضا در رفع موانع تولید، گفت: هماهنگی لازم بین استانداری و دستگاه قضا در رفع موانع تولید وجود دارد. مشکلی در پیشبرد امور برای رفع مشکلات واحد‌های تولیدی و صنعتی نداریم چنانچه در پی این هماهنگی‌ها ۱۲۰ شرکت نیمه فعال و یا راکد در سطح استان را فعال کردیم.
کد خبر: ۹۰۰۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱ 19 September 2020

تابناک فارس به نقل از میزان:عنایت الله رحیمی با اشاره به استفاده از ظرفیت نهضت قطعه‌سازی صنایع دفاعی در حوزه‌های مختلف کشور اظهار داشت: جزو اولین‌ استان‌ها در استفاده از ظرفیت نهضت قطعه‌سازی صنایع دفاعی در حوزه‌های مختلف هستیم.

وی با بیان اینکه سال گذشته نمایشگاه عدم وابستگی را در استان فارس برگزار کردیم، افزود: اطلاعات صنایعی که قطعات‌شان را وارد می‌کنند، گرفتیم و همه تولیدکنندگان را نیز به نمایشگاه دعوت کردیم و برگزاری این نمایشگاه منجر به عقد قرارداد‌های بسیاری بین تولیدکنندگان و صنعتگران قطعات مختلف شد.

استاندار فارس بیان داشت: حدود یک سال است این کار در دست انجام است؛ ضمن اینکه مجموعه‌های قطعه سازی بسیار پیشرفته و بهنگامی داریم که پیچیده‌ترین قطعات را اعم از الکترونیکی و مکانیکی در استان فارس تولید می‌کنند.

مشکلی در پیشبرد امور برای رفع مشکلات واحد‌های تولیدی و صنعتی نداریم چنانچه ۱۲۰ شرکت نیمه فعال و یا راکد در سطح استان را فعال کردیم
رحیمی با اشاره به همکاری استانداری فارس و دستگاه قضا در رفع موانع تولید نیز تاکید کرد: هماهنگی لازم بین استانداری و دستگاه قضا در رفع موانع تولید وجود دارد. مشکلی در پیشبرد امور برای رفع مشکلات واحد‌های تولیدی و صنعتی نداریم چنانچه در پی این هماهنگی‌ها ۱۲۰ شرکت نیمه فعال و یا راکد در سطح استان را فعال کردیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار