در این سفر برخی سخنان از طرف مسئولین مطرح شد که عمده این سخنان پوشش خبری داه شد اما برخی موارد هم وجود داشت که چندان مورد توجه قرار نگرفت .
کد خبر: ۹۰۰۴۹۰
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵ 18 September 2020

روز گذشته معاون وزیر کشور به کهگیلویه و بویراحمد سفری داشت که البته اینبار بر خلاف آنچه که معمول چنین سفرهایی بود ابتدا از کهگیلویه وارد استان شد و در انتها به جلسه استانی در استانداری رسید.
در این سفر برخی سخنان از طرف مسئولین مطرح شد که عمده این سخنان پوشش خبری داه شد اما برخی موارد هم وجود داشت که چندان مورد توجه قرار نگرفت .
تقاضای شهروند چرامی : تکلیف ما را روشن کنید
معاون وزیر کشور که در بخشی از سفر خود به چشمه بلقیس چرام رفته بود در این باغ بسیار زیبا به سخنان اعتراضی یکی از اهالی روستای کره شهبازی گوش داد که از مسئولین تقاضا داشت وضعیت این روستا را تعیین تکلیف کنند.
غلامی از اهالی این روستای همجوار با چشمه بلقیس اینگونه مطرح می کرد که با توجه به جمعیت این روستا یا این روستا را به چرام ملحق کنند و یا اینکه خود این روستا را به شهر تبدیل کنند.
متن کامل این سخنان را در فیلم زیر ببینید
انتقاد صریح دهراب پور از سفرهای عجله ای
در نشست فرمانداران ، شهرداران و شوراها و دهیاری های استان با معاون وزیر کشور ، رئیس شورای شهر یاسوج از حضور عجله ای و کمبود وقت برای بیان مشکلات انتقاد کرد.
دهراب پور معتقد بود که یا باید جلسات به گونه ای باشد که بتوان در آن با مشکلات را با دقت و تمام و کمال مطرح کرد و یا اینکه قبل از ورود مسئولین کشوری جلسه ای تشکیل شود و موارد به درستی احصا شده و در چنین جلساتی مطرح شوند.
متن انتقاد دهراب پور را در کلیپ زیر ببینید
تمجید جالب روشنفکر از استاندار!
شاید یکی از نکات عجیب همیشگی در سفرهای مسئولین کشوری به استان این است که چه کسی مسئول را به استان آورده است ! نکته ای که قبل ، حین و بعد از سفر آن مسئول محلی برای جنگ و جدل های فضای مجازی و حتی گاها رسانه ای است!
در سفر دیروز جمالی هم مانند سفر وزیر راه از طرف هواداران یکی از نمایندگان چنین موضوعی در فضای مجازی مطرح شد که واکنش جالب همراه با صداقت و شفافیت روشنفکر را در پی داشت!
واکنش جالب روشنفکر را در کلیپ زیر ببینید
پیشنهاد روشنفکر برای تغییر در شرایط کاندیداهای شوراها
نماینده بویراحمد ، دنا و مارگون که این روزها سعی می کند به عنوان نماینده کل استان مطالبه گر باشد و معمولا در سفرهای مسئولین کشوری بهترین عملکرد را دارد در نشست روز گذشته هم مختصر ، مفید و خارج از رویکرد تبلیغاتی مشکلات کل شهرهای استان را مطرح کرد ضمن اینکه بر موضوع شرایط کاندیداهای شوراهای شهر انتقاد کرد و البته پیشنهاد هم داد.
روشنفکر معتقد بود که باید برای کاندیداها شدن افراد ملاک هایی از جمله داشتن تخصص مورد نظر باشد و اینگونه نباشد که هر کسی وارد شورا شود!
سخنان روشنفکر را در کلیپ زیر ببینید 
پیشنهاد مترو برای آینده یاسوج؟
یکی از افرادی که در این نشست سخن گفت ، مدیر کل راه و شهرسازی بود که با اشاره به سفر خود به شیراز و گفتگو با مسئولین این شهر اینگونه مطرح کرد که مسئولین فارس موضوع متروی شیراز را 30 سال پیش مطرح و پیش بینی کرده بودند و اکنو پس از گذشت سی سال در حال بهره برداری است. نیک اقبالی ادامه می دهد که چر ما هم از اکنون پیش بینی آینده یاسوج را نداشته باشیم که جمعیتی 500 هزار نفری را برای آن تخمین می زنند.
ادامه سخنان نیک اقبالی را در کلیپ زیر ببینید
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار