از همان ساعات اولیه با همه سختی راه و صعب العبور بودن منطقه نیروهای امدادی و گروهای مختلف مردمی خود را به محل آتش سوزی رساندند اما آتش مهیب همچنان ادامه دارد و نبود جاده ی دسترسی اعزام نیروها را با سختی مواجه کرده است.
کد خبر: ۹۰۰۴۴۷
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۷ 17 September 2020

از عصر امروز آتش به جان کوه سفید شهرستان لنده افتاده و این آتش سوزی همچنان ادامه دارد.

شعله های مهیب آتش بلوط های سفید کوه لنده را می سوزاند/ ناتوانی نیروهای امدادی و مردم در کنترل آتش و نیاز مبرم به بالگرد آب پاش در منطقه+ تصاویر

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد؛ از همان ساعات اولیه با همه سختی راه و صعب العبور بودن منطقه نیروهای امدادی و گروهای مختلف مردمی خود را به محل آتش سوزی رساندند اما آتش مهیب همچنان ادامه دارد.

به نقل از افراد حاضر در منطقه در حالی که نیاز شدید به نیروی انسانی وجود دارد، نبود جاده ی دسترسی باعث شده تا تعداد زیادی از طبعیت دوستان نتوانند به منطقه بروند.

عوامل مذکور باعث شده است که کنترل و مهار آتش خارج از توان نیروهای امدادی و مردم باشد و نیاز مبرم به بالگرد آپ پاش احساس میشود.

شعله های مهیب آتش بلوط های سفید کوه لنده را می سوزاند/ ناتوانی نیروهای امدادی و مردم در کنترل آتش و نیاز مبرم به بالگرد آب پاش در منطقه+ تصاویر

رئیس  ستاد بحران شهرستان لنده   امروز با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به گزارشات واصله مبنی بر آتش سوزی بخشی از مراتع بالادست و مرتفع کوه سفید  شهرستان لنده  ، ستاد بحران شهرستان  ضمن اشاره به وسعت زیاد آتش سوزی از همه شهروندان ومدیران  درخواست کرد نسبت به مساعدت نیروهای امدادی و  کمک به نیروهای منابع طبیعی نیز اقدام کنند.


سیدخدادوست موسوی فرماندارشهرستان لنده گفت: باتوجه به آتش سوزی وسیعی  که در کوه سفید بخش موگرمون رخ داده  وهم اکنون درحال اطفاهست اعضای محترم ستادبحران شهرستان آمادگی کامل (اعم ازخودرو،تجهیزات، تغذیه ،نیروی انسانی،بنزین و...) را داشته باشند .

وی افزود: به محض اعلام نیاز، درساعات ابتدایی فردا جمعه به منطقه آتش سوزی جهت اطفاء حریق نیروی کمکی  اعزام خواهندشد.

وی تاکید کردند موبایل‌های  همه اعضا محترم شورای اداری و ستاد بحران  روشن ودردسترس باشد  و ازحالت سایلنت خارج باشند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار