مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان فارس با تاکید بر اینکه به همین دلیل مردم برای فروش سهام خود فعلا صبر کنند تا بیشترین سود را از محل سهامشان دریافت کنند، در مورد نحوه برخورداری وراث از سهام عدالت متوفی نیز، گفت: تعداد افراد فوت شده مشمول سهام عدالت در کشور عزیزمان ۲ و نیم میلیون نفر بوده که به این تعداد، قطعا اضافه نیز می شود.
کد خبر: ۸۹۹۷۶۹
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۰ 16 September 2020

تابناک فارس به نقل از ایسنا:افشین انصاری در جمع خبرنگاران، به سهامداران عدالت توصیه کرد که دارندگان سهام عدالت حتما کد سجام را دریافت کنند و گفت: کسی که الان سهام عدالت خود را بفروشد، از مزایای آن بی نصیب خواهد شد و به آن نسبتی که فروخته، ضمن محرومیت از سود سالیانه، به نسبتی که سهام خود را فروخته، از دریافت سهام جایزه نیز که یک سهام مجانی است، محروم می شود.

انصاری تاکید کرد: مردم باید صبور باشند چرا که بازار سهام پُر ریسک‌ترین بازار و در عین حال پر بازده‌ترین بازار سرمایه محسوب می‌شود به شرطی که با دید بلند مدت بدان نگاه کرد لذا به تک تک سهام داران توصیه می کنم برای فروش این سهام ارزشمند همیشه وقت هست اما الان وقتش نیست.

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استان فارس همچنین گفت: تا ۲ ماه آینده اخبار بسیار خوبی از این شرکت بیرون خواهد آمد که ارزش این سهام را بالا خواهد برد چرا که شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استان فارس، در بین شرکت های سرمایه گذاری، جایگاه خوبی دارد و نباید آن را با شرکت های کوچک مقایسه کرد.

او با تاکید براینکه به همین دلیل مردم برای فروش سهام خود فعلا صبر کنند تا بیشترین سود را از محل سهامشان دریافت کنند، در مورد نحوه برخورداری وراث از سهام عدالت متوفی نیز، گفت: تعداد افراد فوت شده مشمول سهام عدالت در کشور عزیزمان ۲ و نیم میلیون نفر بوده که به این تعداد، قطعا اضافه نیز می شود.

انصاری خاطرنشان کرد: فعلا تنها اقدام لازم برای دریافت سهام فردی که فوت کرده است، مراجعه به دادگاه و انجام حصر وراثت بوده و منتظر اطلاعیه های بعدی ما در این خصوص باشند.

مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان فارس همچنین با تاکید بر گرفتن کد بورسی برای کسانی که روش غیر مستقیم سهام داری را انتخاب کرده اند، گفت: موضوع قابل اهمیت برای همه این عزیزان مراجعه به سامانه سجام به ادرس http/www.sejam.ir و ثبت اطلاعات شخصی خود در این سامانه و احراز هویت بوده تا از مزایای سهام عدالت خود برخوردار شوند.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استان فارس با بیان اینکه برای فعال سازی کد بورسی و احراز هویت به دو روش می‌توان اقدام کرد؛ افزود: روش اول حضوری بوده و
در این روش ابتدا باید تک تک سهامداران درسامانه سجام ثبت نام کنند و بعد از دریافت کد پیگیری ۱۰ رقمی به یکی از کارگزاری‌ها یا دفاتر نمایندگی کارگزاری‌ها مراجعه کرده و احراز هویت خود را انجام دهند.

او ادامه داد: روش دوم غیر حضوری است که در این روش مثل روش قبل ابتدا با مراجعه به سامانه سجام و ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد ۱۰ رقمی با نصب اپلیکیشن سیگنال بدون نیاز به کارگزاریها فرد خود میتواند اقدام به تکمیل فرایند فعال سازی کد بورسی و احراز هویت خود نماید که در شرایط کرونایی این روش منطقی تر است.

انصاری همچنین به وضعیت استان فارس در عرصه سهام عدالت اشاره و اضافه کرد: استان فارس ۲۰ درصد بیشتر از نُرم کشوری مشمول سهام عدالت شده است.

او افزود: در کسب این موفقیت بزرگ و با اهمیت شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت فارس به همراه ۲۶ شرکت تعاونی سهام عدالت شهرستانی و دبیر خانه سهام عدالت استان واقع در اداره کل امور اقتصادی و دارایی شبانه روز تلاش کردند تا این میزان دارایی ارزشمند در اختیار مردم ولایت مدار و شهید پرور استان فارس قرار گیرد.

انصاری در عین حال گفت: شرکت سرمایه گذاری استان فارس برنامه های بسیار جامعی برای افزایش ثروت سهامداران با توسعه زیرساخت های استان و حضور مسئولانه و تخصصی در بازار سرمایه دارد.و این نوید را به همه هم استانی‌های عزیزمان می‌دهیم که با بهره گیری از منویات مقام معظم رهبری ، استفاده بهینه از دانش نخبگان و دانشگاهیان و توجه ویژه به ظرفیت استان فارس و توسعه زیر ساخت‌های کشور مسیر اشتغال زایی جوانان را فراهم کنیم.

او در اجرای مسئولانه و متعهدانه این طرح ملی در استان، اضافه کرد: نگاهی به آمار جمعیتی استان و درصد مشمولان سهام عدالت و مقایسه آن با کل جمعیت کشور و تعداد کل جامعه هدف سهام عدالت متوجه ارزشمندی و موفقیت این طرح در استان می شویم، زیرا سال ۸۵ جمعیت استان فارس حدود ۴ میلیون نفر بوده و ما ۳ میلیون ۳۵۰ هزار نفر را سهام دار کردیم یعنی تقریبا بیش از ۸۰ درصد جمعیت استان که این دارایی ارزشمند در صورتی درست و صحیح کما فی سابق مدیریت شود در رفاه عمومی نقش ارزشمندی را ایفا خواهد کرد.

انصاری گفت: شاید برخی تصور کنند که این دارایی آسان به دست آمده در حالی که ما و همکارانمان برای آن حدود ۱۵سال شبانه روز تلاش کردیم و زحمت کشیدیم تا به این مرحله رسید به طوری که گاهی همکاران ما ۲۴ ساعته در شرکتهای خود مشغول به کار بودند.

او همچنین گفت: الان ۳۶ شرکت در پرتفوی سرمایه گذاری استان فارس قرار دارد و اگر بنده توفیق خدمت به هم استانی‌های عزیز را داشته باشم، قطعا در این پرتفوی تغییراتی ایجاد خواهم کرد؛ آن هم تغییرات تخصصی در جهت افزایش ثروت همه ذینفعان شرکت.

مدیرعامل شرکت سهام عدالت استان فارس خاطرنشان کرد: امروز بهترین مکانی که می تواند به بهبود کسب و کار، ایجاد اشتغال و شکوفایی اقتصاد کمک کند بازار سرمایه و به خصوص بازار بورس اوراق بهادار است، زیرا یکی از اهداف تعالی بازارهای بورس تجمیع وجوه اندک سرمایه گذاران و خانوادها و هدایت آن به سمت شرکت‌ها و صنایع سوده است و قطعا اگر پول خرد مردم با ساز کاری قانونمند و شفاف تجمیع شود، می تواند در تامین مالی ارزان شرکت‌ها نقشی اساسی ایفا کرد که حداقل نتیجه آن حل مشکل بیکاری و رفاه عمومی خواهد بود.

مدیرعامل شرکت سهام عدالت استان فارس گفت: ما باید با این دیدگاه وارد بازار بورس شویم که در شکوفایی اقتصاد کشور عزیزمان سهیم باشیم نه دریافت مبلغی سود آنی و این تفکر یک تفکر جهادیست، زیرا هیچ دولتی بدون مشارکت دلسوزانه و ایثارگرانه مردم خود هرگز مشکلات معیشتی و اشتغال و ازدواج جوانان را مرتفع نخواهد کرد.

برچسب ها: سهام عدالت ، بورس ، کد سجام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار