عبدالرضا قاسمپور با اشاره به بازدید سرزده انجام شده از چند مدرسه در شهرستان شیراز، وضعیت رعایت شیوه نامه های بهداشتی و اقدامات انجام شده در این مراکز آموزشی را خوب ارزیابی کرد.
کد خبر: ۸۹۹۵۷۶
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۳ 15 September 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: عبدالرضا قاسمپور جانشین استاندار در ستاد مدیریت کرونای فارس گفت: چند مدرسه در نقاط مختلف مرکزی و حاشیه‌ای شیراز بازدید شد و شاهد انجام پیش‌بینی‌های بهداشتی لازم از سوی اولیای مدارس بودیم و این مدیریت، برنامه ریزی و نظارت دقیق آموزش و پرورش فارس را گواهی می‌کند.

او گفت: بر اساس تصمیم شورای مدرسه بعضی از مدارس کاملا مجازی و تحت شبکه شاد کار را دنبال می‌کردند و امیدواریم با رفع مشکلات باقیمانده سامانه شاد، امکان استفاده بهتر و مطلوبتر از این ظرفیت فراهم شود.

قاسمپور معلمان را اثرگذارترین قشر جامعه معرفی کرد و افزود: بنا به توصیه آموزش و پرورش معلمان و مربیان باید حین آموزش مجازی، فرهنگ سازی برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را نیز مد نظر قرار دهند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری فارس افزود: بازخورد نظر سنجی و پرسش و پاسخی که با والدین حاضر در مدارس داشتیم هم مثبت بود و همه افراد از اقدامات و کارکرد آموزش و پرورش رضایت داشتند.

قاسمپور دلیل بازگشایی زودهنگام مدارس، ۲ هفته قبل از مهر، را ایجاد فرصتی برای مرور دروس سال گذشته، به دلیل تعطیلی زودهنگام مدارس در سال تحصیلی قبل و آمادگی بیشتر برای دروس جدید، دانست.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار