معاون سلامت دامپزشکی شیراز،گفت: تمام گوشت های ارائه شده با مهر و لیبل دامپزشکی، بهداشتی هستند و هیچ‌ محصولی بدون بررسی دامپزشکی از کشتارگاه ها خارج نمی شود.
کد خبر: ۸۹۷۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۳ 08 September 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: منصور بستانیان معاون سلامت دامپزشکی شیراز با اشاره به طبیعی بودن بیماری در دام، گفت: سل حیوانی از جمله بیماری‌های دامی بوده که ممکن است در هر زمانی در دام مشاهده شود.

او، با اشاره به اینکه در کشتارگاه تمامی دام‌ها قبل از کشتار معاینه دقیق می‌شوند، بیان کرد: تیم حاضر در کشتارگاه پس از کشتار ، لاشه را بررسی و ارزیابی می‌کنند که در صورت مشاهده هرگونه علائم آلودگی بخشی از لاشه یا تمام آن از چرخه عرضه خارج می شود.

بستانیان با بیان اینکه تمامی محصولات عرضه شده در مراکز مجاز گوشت مورد بازرسی و ارزیابی قرار می‌گیرند، تصریح کرد: این اطمینان خاطر به مردم داده می‌شود که هر نوع گوشتی که با مهر و لیبل سلامت دامپزشکی عرضه می‌شود قابل استفاده است و جای هیچ‌گونه نگرانی ندارد.

معاون سلامت دامپزشکی شیراز با تاکید بر اینکه مردم باید گوشت را از مراکز مورد تأیید تهیه کنند، ادامه داد: تمام مراحل کشتار و عرضه گوشت با دقت تمام و بررسی‌های بهداشتی و کارشناسی دامپزشکی انجام می شود و مردم می توانند با خیال راحت محصولات را تهیه و استفاده کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار