نماینده مردم فسا با اشاره به وسعت و گستردگی موضوعات مرتبط با وزارت صمت می گوید: مجلس نسبت به تعلل دولت در معرفی وزیر صمت، حقیقتا گلایه های جدی دارد. در شرایطی که مردم با تورم روزانه و قیمت های فزاینده روبه رو هستند؛ اینکه مهمترین ساختار اجرایی مرتبط با تولید و بازرگانی کشورمان، هنوز متولی رسمی خود را نشناخته و بصورت سرپرست اداره می شود، قابل قبول نیست.
کد خبر: ۸۹۶۷۲۸
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰ 07 September 2020

به گزارش تابناک فارس: حجت اله فیروزی در مجلس یازدهم در ادامه افزود: با توجه به حساسیت های فعالیت های وزارت صمت و ماموریت هایی که این وزارتخانه مستقیما در تولید، صادرات و واردات کالا، تنظیم قیمت ها و... دارد، ضرورت دارد که هرچه سریعتر نسبت به انتخاب وزیر این وزارتخانه اقدام شود تا امور وزارتخانه و نظارت های ضروری در بازارها روند عادی بخود بگیرد.

در نوبت قبل هم، دولت در روز آخر مهلت قانونی خود، وزیری را معرفی کرد و متعاقب رای عدم اعتماد نمایندگان، دولتی ها ناچار شدند حکم حکومتی بگیرند تا امور جاری وزارتخانه رتق و فتق شود. طبیعی است که با یک چنین سازوکار غیرسازمان یافته ای، وضعیت بازارها و قیمت ها اینگونه دچار نوسان و آشفتگی شود، چون راس هرم تصمیم سازی در وزارتخانه هنوز مشخص نیست.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن در بخش دیگر از اظهاراتش در خصوص برنامه مجلس برای حمایت از شرکت های دانش بنیان گفت: در کمیسیون صنایع و معادن مجلس یک طرح دوفوریتی در خصوص حمایت از دانش بنیان ها در حال بررسی است که می تواند تحولات مهمی در تولیدات دانش بنیان ها ایجاد کند.

کلیات این طرح در کمیسیون صنایع و معادن به تصویب رسیده اما جزئیات آن هنوز در دست بررسی نمایندگان قرار دارد تا بعد از چکش کاری نهایی راهی صحن شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار