آخرین وضعیت بیماری کرونا در حوزه تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی لارستان اعلام شد.
کد خبر: ۸۹۵۹۷۳
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰ 06 September 2020

تابناک فارس به نقل زا باشگاه خبرنگاران:اسروش سرپرست روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان با اشاره به جدیدترین وضعیت بیماری کرونا در حوزه تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی لارستان، اظهار کرد: طی شبانه روز گذشته ۲ مورد فوتی دیگر به فوت شدگان با تست مثبت قطعی کرونا اضافه شد.

او با اشاره به مشخصات افراد فوت شده، تصریح کرد: خانم ۶۹ ساله ساکن شهر قدیم لار، با سابقه دیابت، فشار خون و مشکل قلبی و خانم ۷۹ ساله، ساکن شهر جدید لار، با سابقه بیماری سرطان بر اثر ابتلا به کرونا فوت شد.

سرپرست روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان با بیان اینکه موارد مثبت بستری ۱۱ نفر است، اضافه کرد: تعداد بهبود یافتگان از بیماری کووید ۱۹ در ۳ شهرستان لارستان، خنج و اوز ۲ هزار و ۵۲۱ مورد است.

سرپرست روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان با بیان اینکه شهروندان فاصله گذاری اجتماعی و اصول بهداشتی را رعایت و از ماسک استفاده کنند، افزود: مردم در خانه بمانند و تنها برای موارد ضروری از خانه بیرون آیند.

اسروش ادامه داد: شهروندان توصیه‌ها را جدی بگیرند، تا موفق به شکست این ویروس شوند.

بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی شیراز، تعداد مبتلایان به کروناویروس در استان فارس از ابتدای شیوع تا روز شنبه ۱۵ شهریورماه، به ۴۴ هزار و ۶۲۸ نفر رسیده است و ۸۴۴ نفر جان خود را دست داده اند.

برچسب ها: کرونا ، لار ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار