۳ هزار بن کارت ارزاق، امروز بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا در شیراز توزیع می شود.
کد خبر: ۸۹۵۷۴۱
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱ 05 September 2020

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: مدیر کل اوقاف و امور خیریه فارس گفت: با کمک خیران و واقفان، امروز حدود ۳ هزار بن کارت ارزاق به ارزش هر کدام ۳۵۰ هزار تومان، بین هیات امنا امامزادگان و‌ بقاع متبرکه شهرستان شیراز توزیع می‌شود تا در اختیار نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا قرار بگیرد.

حجت‌الاسلام موسوی با بیان اینکه واقفان جامعه در هر جا که نیاز باشد، وارد میدان می‌شوند، افزود: اوقاف و امور خیریه استان با کمک خیران و واقفان از ابتدای فعالیت قرارگاه مواسات و همدلی در کشور تا به امروز حدود ۲۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان مناطق محروم و حاشیه شهرها در نقاط مختلف استان، توزیع کرده است.

وی اظهارداشت: در دهه اول محرم هم با توجه به محدودیت پخت نذورات، ارزاق به صورت خام از محل موقوفات در اختیار آشپز خانه‌های بیمارستان‌ها قرار گرفت.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان فارس افزود: حدود یک میلیارد تومان، ارزاق به صورت خام در اختیار بیمارستان شهید فقیهی و حضرت علی اصغر قرار گرفت و تمام تلاش‌ها انجام شد تا دین واقفین به صورت کامل و شرعی ادا شود.

حجت الاسلام موسوی گفت: تا پایان ماه صفر، ۵ هزار بسته معیشتی دیگر آماده و در اختیار نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا در حواشی شهر‌ها و نقاط کمتر برخوردار قرار می‌گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار