امام‌جمعه فیروزآباد با ابراز نگرانی از مشکلاتی که مردم با آن دست پنجه نرم می‌کنند اضافه کرد: امیدواریم در مدت باقی مانده عمر دولت، تورم مجدداً افزایش پیدا نکند.
کد خبر: ۸۹۵۴۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰ 04 September 2020

به گزارش تابناک فارس: آیت‌الله سید عزیزاله هاشمی زاده ظهر امروز در خطبه‌های عبادی، سیاسی نماز جمعه فیروزآباد با اشاره به دولتمردان برای افزایش تلاش‌ها در سال پایانی خدمت اظهار داشت: دولت باید در مدت باقی مانده اقدامات لازم را در دستور کار قرار داده و با کمک مجلس به اصلاح ساختار بیمارگونه نظام بودجه‌ای کشور بپردازد.

وی با تأکید بر اینکه دولت در زمان باقی مانده باید به وعده‌های انتخاباتی خود عمل کند افزود: رئیس دولت به فکر باز کردن قفل مشکلات مردم باشد.

هاشمی زاده با اشاره به اینکه مردم با رأی خود به دولت خواستار رفع مشکلات فرهنگی و اقتصادی بودند، ادامه داد: دولت برای حل مشکل و معضل اشتغال جوانان به‌طور جد فعالیت داشته و برای مبارزه با ویروس کرونا پیش بینی‌های لازم را نموده و برای تقویت تهیه دارو ، گسترش فضاهای بیمارستانی و استخدام نیروهای متعهد و معتقد به نظام در درمانگاه‌ها و بیمارستان‌ها تلاش کند.

امام‌جمعه فیروزآباد با ابراز نگرانی از مشکلاتی که مردم با آن دست پنجه نرم می‌کنند اضافه کرد: امیدواریم در مدت باقی مانده عمر دولت، تورم مجدداً افزایش پیدا نکند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ارتباط سیاسی اماراتی‌ها و صهیونیست‌ها، بیان داشت: آمریکا روزهای پایانی ریاست جمهوری خود را پشت سر می‌گذارد و دو حزب جمهوری‌خواه و دموکرات هر کدام برای بقای خود تلاش‌های گسترده‌ای را آغاز کرده‌اند.

هاشمی زاده گفت: بنابراین رئیس‌جمهور فعلی امریکا برای انتخاب خود دست به هر کار خطرناکی می‌زند مانند تقویت سیاسی میان کشورهای عربی و اسرائیل که در واقع برای غارت کشورهای عربی منطقه طراحی شده است.

امام‌جمعه فیروزآباد با اشاره به خطراتی که در این رابطه منطقه را تهدید می‌کند تصریح کرد: ایجاد شکاف میان کشورهای منطقه و اسلام، فعال کردن سیاست استکباری آمریکا در منطقه، گرفتن شناسنامه جغرافیایی از کشورهای عرب و تقدیم آن به صهیونیست‌ها، نادیده گرفتن ایثارگری‌های گروه‌های مقاومت در فلسطین و هدر رفتن خون و شهدای این کشور از زمان اشغال تا به‌ حال و تبدیل‌شدن امارات عربی به یک پادگان نظامی و امنیتی در منطقه برای پیشبرد اهداف درازمدت آمریکا از جمله خطرات این رابطه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار