از ابتدای امسال تاکنون ۶۷۲ نفر صیاد و شکارچی در فارس دستگیر و از این افراد ۷۴ قبضه سلاح غیر مجاز، ۷ سلاح جنگی و ۲۶۹ قبضه اسلحه مجوزدار نیز کشف شده است.
کد خبر: ۸۹۴۴۹۲
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۹ 01 September 2020

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما:مدیرکل محیط زیست استان فارس گفت:از ابتدای امسال تاکنون ۶۷۲ نفر صیاد و شکارچی دستگیر شدند و از این افراد ۷۴ قبضه سلاح غیر مجاز، ۷ سلاح جنگی و ۲۶۹ قبضه اسلحه مجوزدار نیز کشف شده است.
حمید ظهرابی با ارائه گزارشی از عملکرد امسال محیط زیست در استان فارس اظهار داشت: در حوزه پایش و نظارت و مراقبت از صنایع ۴۱۰ مورد اخطار رفع آلودگی در ۵ ماه امسال صادر شده که این آمار در مقایسه با پارسال ۶۵۸ مورد، بیانگر رشد قابل توجه است.
وی گفت: در این مدت سه مورد از واحد‌های آلوده‌کننده محیط زیست تعطیل شدند و ۱۲ مورد نیز ما ناچار به پیگیری قضائی شدیم که برخی موارد اصلاح شده و واحد‌های صنعتی به شرایط استاندارد برگشتند.
مدیرکل حفاظت محیط زیست فارس در زمینه مقابله با شکار و صید غیرقانونی در استان فارس نیز گفت: امسال ۵۲۷ مورد اقدام به شکار و صید غیرمجاز در استان فارس شناسایی شده، ۶۷۲ نفر صیاد و شکارچی دستگیر شدند و از این افراد ۷۴ قبضه سلاح غیر مجاز، ۷ سلاح جنگی و ۲۶۹ قبضه اسلحه مجوزدار نیز کشف شده است.

برچسب ها: دستگیری ، شکارچی ، صیاد ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار