نماینده شهرستان استهبان در شورای اسلامی با بیان اینکه در کشور ما مَردها داریم که برای دو میلیون تومان به گریه و زاری می‌افتند، افزود: درست در همان زمانی که یک جوان برای دو میلیون تومان به رنج می‌افتد در فدراسیون فوتبال ۱۷۰ میلیارد تومان پول مملکت را به باد می‌دهند؛ شما ببینید ۱۷۰ میلیارد تومان چند تا نیاز ۲ میلیون تومانی را رفع می‌کرد؟!
کد خبر: ۸۹۳۵۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵ 30 August 2020

تابناک فارس به نقل از ریواس جنوب:سلیمان سلیمی در اجلاس شورای اسلامی استان فارس که با حضور مجید انصاری سخنگوی مجمع نمایندگان فارس در مجلس، فرماندار شیراز و مدیرکل شوراها و امور شهری استانداری فارس برگزار شد، با انتقاد شدید از وضعیت موجود کشور، اظهار داشت: ما شوراییان دیگر رو نداریم حتی به مردم دلداری هم بدهیم.

وی با بیان اینکه در کشور ما مَردها داریم که برای دو میلیون تومان به گریه و زاری می‌افتند، افزود: درست در همان زمانی که یک جوان برای دو میلیون تومان به رنج می‌افتد در فدراسیون فوتبال ۱۷۰ میلیارد تومان پول مملکت را به باد می‌دهند؛ شما ببینید ۱۷۰ میلیارد تومان چند تا نیاز ۲ میلیون تومانی را رفع می‌کرد؟!

سلیمی با اشاره به اینکه قانون اساسی هر کشوری را مادر قانون قلمداد می‌کنند، اضافه کرد: من می‌گویم در مملکتی که به قانونِ مادر احترام گذاشته نشود دیگر بچه قانون‌ها که جایگاهی نخواهند داشت و آن جامعه به قهقرا خواهد رفت!

وی با اذعان به اینکه گویا در مملکت ما هیچ چیزی سر جای خودش قرار ندارد، تصریح کرد: یک نمونه قوه مقننه و نمایندگان مجلس است که دارند کار اجرایی می‌کنند ولی کسی پاسخ نمی‌دهد که کار اجرایی چه ربطی به قوه مقننه دارد؟

سلیمی با بیان اینکه در عصر رسانه کتمان کردن حقایق از چشم مردم پنهان نمی‌ماند، تصریح کرد: تا کی می‌خواهیم دروغ بگوییم یا سکوت کنیم؟ اگر اجازه می‌دادند که رسانه‌ها حرف بزنند و سانسور نمی‌شدند، خاوری‌ها و طبری‌ها بیرون نمی‌آمد!

این عضو شورای اسلامی استان فارس در پایان تأکید کرد: اگر دلمان برای این نظام و انقلاب می‌سوزد باید یک شخم اساسی به زمین افکار و رفتارهایمان بزنیم وگرنه مشکلات ما هر روز بدتر خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار