سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در سفر خود به استان فارس با فرماندار شیراز دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۸۹۱۲۵۶
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰ 24 August 2020

تابناک فارس به نقل از روابط عمومی فدراسیون موتورسوای و اتومبیلرانی، مازیار ناظمی سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در سفر استانی خود به استان فارس در نخستین جلسه خود، با امیری فرماندار شیراز دیدار و گفت‌وگو کرد.

ناظمی در این دیدار ضمن ارائه گزارش از مهمترین فعالیت ها و برنامه های فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با تاکید بر اهمیت هیات استان فارس اظهار داشت: استان فارس از جنبه های مختلفی برای کشور و فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی حائز اهمیت است. پیگیری موضوعات آموزشی و اقدامات جهت افزایش مهارت های رانندگی و ایمنی رانندگان یکی از مهمترین ماموریت های فدراسیون و هیات های استانی است.

ناظمی با اعلام نیاز استان فارس به یک پیست مناسب افزود: با توجه به جمعیت جوانان این استان و ضرورت اجازه فعالیت دختران ورزشکار در رشته موتورسواری و اتومبیلرانی در شیراز وجود یک پیست مناسب از جمله موارد مهم و ضروریست که امیدواریم به زودی شاهد چنین اتفاقی باشیم و نقش و سهم هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان فارس با حضور طهماسبی در افزایش نشاط اجتماعی بیش از پیش افزایش پیدا کند که در این بین حمایت ها و کمک های نهاد هایی چون شهرداری می تواند بسیار موثر باشد.

امیری، فرماندار شهر شیراز هم در دیدار با ناظمی اظهار داشت: انشاالله با روحیه و پشتکاری که ناظمی دارد شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود. موضوع فراغت، شادی و نشاط جوانان مهم است و ما از هیات و طهماسبی حمایت می کنیم. طهماسبی مدیری خوشنامی است و می تواند به رشد و توسعه این رشته در استان فارس کمک بسزایی کند.

فرماندار شهر شیراز با ابراز خوشحالی از این دیدار گفت: در این جلسه اطلاعات بیشتری از هیات و رشته موتورسواری و اتومبیلرانی کسب کردم. در خصوص پیست همکاری و حمایت لازم را در حد توان انجام می دهیم و در شواری عالی ورزش این موضوع رو مطرح می کنیم تا پیست های بیشتری در اختیار این رشته در استان قرار گیرد.

امیری در پایان از عملکرد کمیته های آفرود و اس‌او‌اس در زمان‌های وقوع حوادث تقدیر و تشکر کرد و حمایت و همیاری ورزشکاران در این زمان های حساس را بسیار ارزشمند و موثر دانست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار