نماینده مردم کازرون گفت: برجام مسئله دلخواه کشور نبوده، اما این آقایان 7 سال روی عقیده خود پا فشاری می‌کنند! پس تنها راه گریز کشور از بن بست بوجود آمده خلاص شدن از دست اینهاست؛ متاسفانه دولتمردان شکست‌های خود را پنهان می‌کنند و همین یک قرارداد ناچیز و خسارت‌بار را دستآورد خود می‌دانند
کد خبر: ۸۹۰۶۲۹
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰ 22 August 2020

به گزارش تابناک فارس: فریدون عباسی با اشاره به اینکه عده‌ای در داخل می‌گویند برجام مرده، آمریکا را به شکست وادار کرد، گفت: برجام خسارت محضی بود که به کشورمان تحمیل شد و در حقیقت لجاجتی بوده که از سوی آقایان به ما تحمیل شده است.

وی در ادامه افزود: وقتی که رهبر معظم انقلاب، شورای عالی امنیت ملی و همچنین دیگر عقلای کشور ایرادات جدی را به برجام وارد ساختند چه اصراری بر منعقد کردن این قرارداد بود.

نماینده مردم کازرون تاکید کرد: برجام مسئله دلخواه کشور نبوده، اما این آقایان 7 سال روی عقیده خود پا فشاری می‌کنند! پس تنها راه گریز کشور از بن بست بوجود آمده خلاص شدن از دست اینهاست؛ متاسفانه دولتمردان شکست‌های خود را پنهان می‌کنند و همین یک قرارداد ناچیز و خسارت‌بار را دستآورد خود می‌دانند.

این نماینده مردم به ایرادات اساسی در برجام اشاره و تاکید کرد: متن برجام اشکالات اساسی داشته که این را به مردم نگفتند؛ متاسفانه آقایان پذیرفتند که ما مجرم هستیم و برجام مجازاتی برای مجرم در نظر گرفته شده است پس مجازات هیچ متهمی هم خوش‌گذرانی نیست؛ چرا که مجازات یک مجرم هم زندان، شلاق و تبعید است؛ بنابراین ما در برجام هم شلاق خوردیم هم اینکه زندان و تبعید شدیم و همه این‌ جرم‌ها مطابق جرم یک مجرم در نظر گرفته شده، زیرا تیم مذاکره کننده گفته بود که شاید فعالیت نظامی داشته باشیم و ما را بخاطر جرم ناکرده مجازات کردند.

 عباسی اظهار کرد: اما در مجموع ما با اقتدار کامل جلوی آمریکایی‌ها خواهیم ایستاد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار