رییس شورای اسلامی استان فارس با تأکید بر اینکه هیچ حکومتی بدون پشتوانه مردمی نمی‌تواند دوام بیاورد، تصریح کرد: این مملکت متعلق به ۸۰ میلیون ایرانی با تفکرات و مذاهب مختلف است و معتقدم اگر امروز دچار مشکلات جدی هستیم ناشی از کم توجهی به مردم بوده است.
کد خبر: ۸۹۰۱۹۶
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰ 21 August 2020

به گزارش تابناک فارس: علی خرمی با اظهار تأسف نسبت به گرفتاری‌های جدی مردم به ویژه در حوزه معیشتی و اقتصادی، گفت: مسؤولین در رده‌های مختلف نظام نباید فراموش کنند که مردم ما عملکرد آنها را از بالا تا پایین زیر نظر دارند و با این نگاه کارنامه خود در هر سطحی و هر مقطعی را جدی بگیرند.

 

خرمی توجه به نیروهای انسانی کارآمد را بسیار مهم برشمرد و تأکید کرد: گمان من این است که اگر ما امروز جوانان این کشور را در نیابیم تردید نکنید که فردا با گرفتاری‌های بسیار بیشتری مواجه خواهیم شد.

 

رییس شورای اسلامی استان فارس با اشاره به ظرفیت‌های بی‌شمار استان فارس در حوزه‌های مختلف، گفت: تردید نکنید استانی که به عنوان نمونه در زمینه برداشت یک محصول کشاورزی فاصله زمانی در حدود ۴ ماه در مناطق مختلف دارد، این ظرفیت را هم دارد که با وسعت و تنوع همه‌جانبه‌ای خود در زمینه‌های مختلف در کشور پیشتاز باشد.

 

وی افزود: استان پهناور فارس در حوزه‌های دیگری همچون صنعت و معدن نیز پتانسیل‌های بسیار زیادی دارد که بهره‌وری حداکثری از آن نیازمند کار و جدیت بسیار بیشتری است.

 

رییس شورای اسلامی استان فارس در ادامه با انتقاد از تداوم مشکلات شوراها، اذعان داشت: متأسفانه باید بگویم چه دولت اصلاحات که بنای شوراها را بنیان گذاشت و چه دولت بعد از آن که از بدنه شوراها برآمده بود و چه دولت فعلی که خود را معتقد به نهاد شورا می‌داند، هیچ کدام نتوانسته‌اند که جایگاه شوراها را رعایت و تثبیت کنند.

 

خرمی با بیان اینکه شوراها بهترین رابط بین مسؤولین نظام و مردم هستند، تصریح کرد: متأسفم که با گذشت ۲۲ سال از عمر شوراها هنوز در شورای استانی همچون فارس که بزرگترین شورای فرادست در کشور محسوب می‌شود و باید بر عملکرد ۸ هزار و ۵۰۰ عضو شورا در سراسر استان نظارت کند، از داشتن حتی یک مکان جلسه هم محروم است و یک سال تمام را باید با اعتباری کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان بگذراند.

 

وی با بیان اینکه آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب مانند شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و امروز نیز شهدای مدافع سلامت در دل همه مردم جای دارد، خاطرنشان کرد: باید طوری عمل کنیم که در هیچ جای مملکت هیچ تبعیضی بین افراد و گروه‌های مختلف قائل نشویم و در حال حاضر فضایی در جامعه به وجود آمده که معتقدم تنها همدلی و اتحاد ملی می‌تواند نابه‌سامانی فعلی را سامان ببخشد.

 

رییس شورای اسلامی استان فارس در پایان شوراها و مجلس را دو رکن اساسی تصمیم‌گیری در سطح کشور دانست و اظهار امیدواری کرد که با تعامل خوب بین نمایندگان مردم در مجلس و شوراها، مشکلات مردم کاهش پیدا کند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار