رئیس مجمع نمایندگان شیراز در مجلس به تبیین مباحث مطرح شده جمعی از اعضای مجمع نمایندگان فارس در دیدار با وزیر ارتباطات پرداخت.
کد خبر: ۸۹۰۰۴۶
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۹ 21 August 2020

تابناک فارس به نقل از فارس: جلسه جمعی از نمایندگان فارس با محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.

تکمیل خطوط فیبر نوری و پوشش اینترنتی مدارس فارس

رئیس مجمع نمایندگان شیراز در مجلس در این راستا گفت: مشکلات و موضوعات مربوط به توسعه شبکه روستایی، حل مشکل تلفن ثابت، عدم پوشش همراه اول و سایر اپراتورهای سیار در نقاط شهری و روستایی، مشکل عدم پوشش جاده‌های فارس، موضوع تکمیل خطوط فیبر نوری و پوشش اینترنتی مدارس فارس مورد بحث‌وبررسی قرار گرفت.

جعفر قادری با بیان اینکه کمک به فعال ماندن و حل مشکلات کارخانجات مخابراتی ایران (ITMC) و کارخانجات مخابراتی راه دور (ITI) مورد بحث و بررسی قرار گرفت، افزود: از وزیر درخواست شد که همانند حمایت وزارتخانه از برخی تیم‌های ورزشی در سطح تهران و استان ها به تیم‌های ورزشی فارس هم کمک کنند.

وی با بیان اینکه نمایندگان اعلام کردند که بخاطر نداشتن تیم لیگ برتری، استحقاق استان فارس از سایر استان‌ها بیشتر است، گفت: در این نشست نمایندگان از وزیر خواستند کمک کند تا عقب افتادگی‌های فارس در زمینه‌های ارتباطی جبران شود.

درخواست کمک وزارتخانه برای تامین تلفن ثابت شهرک صنعتی و منطقه ویژه

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس بیان کرد: درخواست کمک وزارتخانه برای تامین تلفن ثابت شهرک صنعتی و منطقه ویژه از موارد دیگر مطروحه در جلسه بود که این در خواست از ناحیه نمایندگان شیراز و زرقان مطرح شد.

بنابه اظهارات قادری؛ بحث کمک وزارت‌خانه به حل مشکلات کارخانجات مخابراتی ایران، فعال شدن آی تی آی (ITI)، تکمیل بی تی اس ها (BTS) در شهر شیراز، حل معضلات و مشکلات روستاهای دهستان قره باغ، بخش ارژن و کوهمره سرخی از جمله موارد مورد توجه نمایندگان شیراز در این نشست بود،

بنابراین گزارش؛ جعفر قادری و ابراهیم عزیزی نمایندگان مردم شیراز در مجلس، محمدجواد عسکری نماینده مردم داراب و زرین‌دشت در مجلس، محمدمهدی فروردین نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند و قیروکارزین، مسلم صالحی نماینده مردم اقلید، رحیم زارع نماینده مردم آباده، بوانات، خرم‌بید و سرچهان و فرهاد طهماسبی نماینده مردم استهبان، نی‌ریز و بختگان در مجلس در این جلسه حضور داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار