حجت الاسلام والمسلمین ملک مکان از اقامه نشدن نماز جمعه این هفته در شیراز و 25 شهر استان فارس خبر داد.
کد خبر: ۸۸۹۴۷۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۸ 19 August 2020

تابناک فارس به نقل از شیرازه:حجت الاسلام والمسلمین حسین ملک مکان مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان فارس در خصوص برپایی نماز جمعه این هفته اظهار داشت: 12 شهرستان با توابع شان جمعا 26 شهر همچنان در وضعیت قرمز کرونایی هستند و نمازجمعه این شهرها در 31 مرداد ماه همچنان تعطیل خواهد بود.

وی تصریح کرد: با استناد به آخرین نامه دانشگاههای علوم پزشکی استان، که از طریق ستاد استانی مقابله با شیوع کرونا به نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان فارس ارسال گردیده است، 12 شهرستان استان فارس همچنان در وضعیت کرونایی و قرمز هستند که با احتساب شهرهای تابعه این شهرستانها، جمعا 26 شهر در وضعیت قرمز کرونایی می باشد، بنابراین جهت مبارزه با شیوع کرونا و جهت حفظ سلامتی مردم عزیز و مؤمن، جمعه 31 مرداد نماز جمعه در این 26 شهر از جمله شهر شیراز برگزار نخواهد شد.

به گفته حجت الاسلام ملک مکان، شهرستانهای قرمز و با شرایط ویژه عبارتند از: شیراز، آباده، بوانات، پاسارگاد، ارسنجان، خرامه، سروستان، قیروکارزین، سپیدان، مرودشت، جهرم، خفر و شهرهای توابع این شهرستانها می باشد.

سایر شهرستانها و شهرها یعنی 50 شهر دیگر استان که در وضعیت سفید یا زرد می باشند با رعایت تمامی دستورالعمل های بهداشتی نمازجمعه اقامه می گردد.

برچسب ها: نماز جمعه ، کرونا ، شیراز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار