فرماندار شیراز گفت: یکی از مطالبات مردم شیراز در حوزه ورزش، بازگشت شیراز به لیگ برتر فوتبال کشور است و همه باید تلاش کنیم تا شیراز به سطح اول فوتبال کشور بازگردد.
کد خبر: ۸۸۹۴۳۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۸ 19 August 2020

تابناک فارس به نقل از فارس:به نقل از فرمانداری شیراز، محمدرضا امیری در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان فارس و رئیس اداره شهرستان شیراز با اشاره به حضور دو نماینده از شیراز در لیگ برتر فوتبال کشور در سال‌های گذشته گفت: هم‌اکنون یکی از مطالبات مردم شیراز در حوزه ورزش، بازگشت شیراز به لیگ برتر فوتبال کشور است و همه باید تلاش کنیم تا شیراز به سطح اول فوتبال کشور بازگردد.

وی افزود: با توجه به حضور دو تیم از شیراز در لیگ دسته یک، این پتانسیل وجود دارد که با یک برنامه‌ریزی دقیق همچنین تلاش مسئولان به ویژه نمایندگان استان، انتظار برای بازگشت تیمی از شیراز به لیگ برتر که نماینده فارس محسوب می شود، به پایان برسد.

فرماندار شیراز با بیان اینکه ورزش یکی از بخش‌های محرک جامعه به حساب می‌آید، افزود: هرچه امکانات ورزشی شرایط ورزش برای مردم را افزایش دهیم جامعه ای پرنشاط‌تر خواهیم داشت.

امیری ادامه داد: در زمینه سرانه ورزشی نیز شیراز مظلوم واقع شده و در مقایسه با دیگر شهرستان‌های استان، نیازمند نگاه ویژه است.

وی گفت: برای افزایش سرانه ورزشی شهرستان شیراز باید دقت شود و توسعه ورزش در نقاط مختلف شهرستان شیراز به صورت عادلانه انجام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار