دبیر هیات بدمینتون استان فارس گفت: شهر شیراز به عنوان میزبان رقابت‌های بین المللی بدمینتون جام فجر انتخاب شد.
کد خبر: ۸۸۸۶۸۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰ 18 August 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: توانایی دبیر هیات بدمینتون استان فارس درباره اعطای میزبانی سی امین دوره جام فجر به شیراز، اظهار کرد: مجمع عمومی سالیانه فدراسیون بدمینتون امروز با حضور فرهادی زاد رئیس مجمع و نماینده وزیر، سعیدی دبیر کمیته ملی المپیک، خسروی از وزارت ورزش و جوانان، پوریا رئیس فدراسیون و مددی نایب رئیس فدراسیون بدمینتون در محل وزارت ورزش و جوانان بصورت مجازی برگزار شد و از میزبانی پارسال مسابقات بین المللی دهه فجر در شهر شیراز تقدیر شد.

او افزود: ابراهیم راضی رییس هیات بدمینتون استان فارس هم در این مجمع گزارشی از عملکرد سال ۹۸ این هیات را ارائه کرد و نقطه نظرات خود و مطالب مهم و درخواست‌های استان فارس از جمله ملزومات تخصصی بدمینتون را مطرح کرد و همچنین از رییس فدراسیون، میزبانی سی امین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون جام فجر را درخواست کردند.

توانایی اضافه کرد: در پایان مجمع عمومی سالیانه فدراسیون بدمینتون، به دلیل میزبانی شایسته مسابقات بین المللی بدمینتون جام فجر سال ۹۸ در استان فارس، میزبانی سی امین دوره جام فجر نیز به استان فارس و شهر شیراز اعطا شد.

بیست و نهمین دوره مسابقات بدمینتون بین‌المللی جام فجر بهمن ۹۸ با شرکت ۱۴ تیم داخلی و خارجی و در دو بخش بانوان و مردان به میزبانی سالن شهید آیت‌الله دستغیب شیراز برگزار شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار