نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی افزود: یکی از فعالیت های اولویت دار مجلس شورای اسلامی، ایجاد و توسعه زیرساخت های ورزشی است که نمایندگان فارس به آن توجه و تاکید ویژه دارند.
کد خبر: ۸۸۸۵۶۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹ 17 August 2020

به گزارش تابناک فارس: جعفر قادری اضافه کرد: در استان فارس با مشکلات و کمبودهای جدی در زیر ساخت‌های فرهنگی و ورزشی مواجه هستیم که با حمایت بخش خصوصی رفع خواهند شد.


قادری با اشاره به تامین مالی برای توسعه بخش‌های فرهنگی و ورزشی از بسترهای سرمایه گذاری‌های صنعتی بیان کرد: واحدهای بزرگ صنعتی در استان فارس وجود ندارد که از طریق آنها بخشی از این هزینه‌ها را تامین کرد.


وی ادامه داد: در خصوص به عهده گرفتن و اسپانسر شدن مجموعه های ورزشی و فرهنگی توسط واحدهای بزرگ صنعتی در استان تلاش هایی کرده ایم که طرح اشتغال و بیمه ورزشكاران نیز در این الزام قانونی، دیده شده است.


قادری تصریح کرد: در حوزه اختصاص اعتبار به ورزش بانوان نیز تاکید ما به صورت ویژه است و برای تامین اعتبارات حوزه ورزش و فرهنگی با وزارت نفت نیز رایزنی‌هایی به انجام رسیده است.


رئیس هیئت دوچرخه سواری فارس ادامه داد: احداث پیست دوچرخه سواری مشهد، تبریز، اهواز و كرمان که همزمان با شیراز آغاز شد به اتمام رسیده اند اما در پیست شیراز، آهن هایی که رو به فرسایش هستند را مشاهده می کنیم.


کشاورز تاکید کرد: با وجود برخورداری از ٢١ مدال المپیكی در رشته دوچرخه سواری، نداشتن زیرساخت لازم یک مشکل جدی است و نیاز به راهکار مناسب دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار