تیم فوتبال سپیدرود رشت در هفته پایانی رقابت های لیگ دسته اول کشور مغلوب فجرسپاسی شد تا با شکست از این مسابقات خداحافظی کند.
کد خبر: ۸۸۸۳۰۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۰ 17 August 2020

تابناک فارس به نقل از ایرنا:تیمهای فوتبال سپیدرود رشت و فجرسپاسی شیراز در هفته سی و چهارم و پایانی رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم فجرسپاسی شیراز با نتیجه یک بر صفر حریف خود را شکست داد.

این مسابقه، در ورزشگاه سردار جنگل رشت و به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی ، بدون حضور تماشاگر برگزار شد.

در نیمه اول این دیدار گرچه تیم سپیدرود بازی را هجومی آغاز کرد اما تیم فجرسپاسی شیراز به گل برتری دست یافت و سپهر شاهین بازیکن این تیم در دقیقه دهم با ورود به محوطه جریمه سپیدرود و با یک ضربه دقیق، تنها گل این بازی را به ثمر رساند تا در نهایت فجر سپاسی شیراز با همین تک گل ، پیروز این مسابقه باشد.

در نیمه دوم نیز سپیدرودی ها برای جبران گل خورده حملات متعددی را به روی دروازه فجرسپاسی انجام دادند اما بازیکنان این تیم موفق به گشودن دروازه حریف خود نشدند تا این تیم در آخرین گام نیز متحمل شکست شود و با یک شکست خانگی از رقابت های لیگ دسته اول خداحافظی کند.

قضاوت این دیدار را ، شاهین یزدانی با کمک های کوروش کریمی و محمود گوهری نژاد برعهده داشتند که در جریان این مسابقه ، امیرحسین اسکندری از سپیدرود رشت و میلاد غریبی از فجرسپاسی شیراز کارت زرد دریافت کردند، همچنین فرزان دانا بازیکن فجرسپاسی با دریافت دومین کارت زرد خود در دقایق تلف شده این دیدار، از زمین مسابقه اخراج شد.

تیم فوتبال سپیدرود رشت با ترکیب رضا احمدی، حسام یعقوبی، صادق صادقی، نوید حیدری، ماهان سروی، هومن ربیع راده، علی بیجاری (رضا کاسب)، امیرحسین اسکندری، آرین نصیری نژاد ( علی عابدین زاده)، جواد آقایی پور ، عباس مردانی و با سرمربیگری سهیل حق شناس به مصاف فجرسپاسی شیراز رفت.

همچنین تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز با ترکیب حسین شهریاری، امیر شبان، علی اکبر حیدرنیا، سیدعلی حسینی، اسماعیل بابایی، امیرحسین صدق (محمدرضا احمدی)، میلاد غریبی، دانیال کردستانی (حسین شاهسوندی)، احسان علوان زاده، سپهر شاهین ( حمیدرضا عبادی)، فرزان دانا و با سرمربیگری داوود مهابادی رو در روی سپیدرود قرار گرفت.

پیش از این دیدار و تا پایان هفته سی و سوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم، فجرسپاسی شیراز با ۴۲ امتیاز در مکان یازدهم و سپیدرود رشت با ۳۰ امتیاز در مکان هفدهم جدول رده بندی قرار داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار