نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: مگر روسای جمهور کشورهای دیگر در این زمانی که بحران کرونا وجود دارد چه کار می‌کنند آیا همه خود را قرنطینه کردند؟ این کاری که رئیس‌جمهور کردند به سخره گرفتن کارهاست و از این جهت هم نباید هیچ انتظاری داشت که رونق اقتصادی شکل بگیرد.
کد خبر: ۸۸۷۴۹۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰ 15 August 2020

تابناک فارس به نقل از خانه ملت:جعفر قادری به عدم حضور رئیس‌جمهور در جلسه رای اعتماد وزیر پیشنهادی صمت اشاره کرد و گفت: این مسئله یک بهانه بوده و البته این بهانه هم از رئیس‌جمهور پذیرفتنی نیست.

وی در ادامه افزود: متاسفانه آقای روحانی از روزی که بحران کرونا بوجود آمده در هیچ صحنه‌ای به جز همان دفتر ریاست جمهوری حاضر نشده‌اند.

نماینده شیراز تاکید کرد: این معنی ندارد که پزشکان و پرستاران در خط مقدم خدمات‌رسانی باشند و در بیمارستان‌ها برای مداوای بیماران حضور داشته باشند اما رئیس‌جمهور و دولت بخواهند خود را از این ویروس مخفی کنند.

این نماینده مردم در مجلس اظهار کرد: مگر روسای جمهور کشورهای دیگر در این زمانی که بحران کرونا وجود دارد چه کار می‌کنند آیا همه خود را قرنطینه کردند؟ این کاری که رئیس‌جمهور کردند به سخره گرفتن کارهاست و از این جهت هم نباید هیچ انتظاری داشت که رونق اقتصادی شکل بگیرد.

قادری تصریح کرد: رئیس‌جمهور با نیامدنشان به مجلس هم به نمایندگان بی اهمیتی کرده‌اند و البته هم به کل جامعه بی‌تفاوت هستند چرا که در هیچ جلسه‌ای از خارج از مجموعه خود خارج نشده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار