دادستان مرودشت به دارندگان پیج ها و کانال های مرودشتی هشدار داد در صورت عدم رعایت قانون، برابر مقرارت با آنها برخورد خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۷۴۹۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰ 15 August 2020

تابناک فارس به نقل از شیرازه:در پی انتشار گزارشی از وضعیت یک پیج اینستاگرامی هنجار شکن در مرودشت با عنوان "شلیک زهرآلود با محتوای مبتذل به سمت ارزش‌های اساسی جامعه/ درخواست مردم از دادستان برای برخورد با «مرودشت نایس»" در پایگاه خبری تحلیلی شیرازه، دادستان مرودشت با استقبال از این گزارش از برخورد با این پیج هنجار شکن خبر داد و گفت: امروزه عدم نظارت بر فضای مجازی باعث سو استفاده عده ای از سواستفاده کنندگان قرار گرفته و این امر نگرانی بسیاری از خانواده ها را به همراه داشته است.
حسن زارع در ادامه به ضرورت پاکسازی این فضا اشاره کرد و گفت: کسی با کار در فضای مجازی مخالف نیست و هر چه زمان می گذرد، ضرورت استفاده از این فضا ملموس تر می شود. آنچه که باید مورد توجه قرار گیرد، توجه به چهارچوب ها و هنجارهای اجتماعی، قانونی و شرعی است که باید مورد توجه استفاده کنندگان قرار گیرد.
دادستان مرودشت به دارندگان پیج ها و کانال های مرودشتی هشدار داد در صورت عدم رعایت قانون، برابر مقرارت با آنها برخورد خواهد شد.
دادستان مرودشت به فصل جدید احیای حقوق عامه در دستگاه قضایی اشاره کرد و گفت: استفاده از فضای پاک مجازی حق طبیعی خانواده هاست و با متعرضین به این حق برخورد می شود.
جدیت دادستانی مرودشت در موضوعات مختلف از جمله بحث افزایش اجاره بها رضایت خاطر ساکنان مرودشت را به همراه داشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار