تیم فوتبال سپیدرود رشت با ترکیبی جوان مقابل تیم فجرسپاسی شیراز قرار می گیرد.
کد خبر: ۸۸۷۴۱۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۵ 14 August 2020

تابناک فارس به نقل از ایرنا:مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت روز جمعه اظهار داشت: کادرفنی تصمیم دارد که با یک تیم بومی و جوان شده در آخرین بازی خود در رقابت های لیگ دسته اول رو در روی فجرسپاسی قرار گیرد.

رادنی دیدار افزود: گرچه نتیجه این دیدار تاثیری در جدول رده بندی ندارد اما کادرفنی و بازیکنان سپیدرود مصمم هستند تا در این مسابقه برابر حریف خود به برتری برسند تا رقابت های لیگ دسته اول را با پیروزی به اتمام برسانند.

وی ادامه داد: تمرینات تیم فوتبال سپیدرود رشت نیز پس از دو روز تعطیلی آغاز و تمرینات هر روز زیر نظر کادر فنی این تیم برگزار می شود تا سپیدرودی ها با آمادگی کامل در آخرین دیدار خود در رقابت های لیگ دسته اول به میدان بروند.

وی به سقوط سپیدرود از رقابت های لیگ دسته اول نیز اشاره و بیان کرد: سقوط این تیم پرطرفدار و ریشه دار مربوط به یکی دو بازی اخیر نمی شود بلکه طی دو سال اخیر و به دلیل مشکلات مالکیتی و همچنین تغییرات زیاد در کادرفنی و ترک غیر ورزشی پاشازاده از سرمربیگری سپیدرود، از دلایل عمده سقوط این تیم می باشد.

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت اضافه کرد: متاسفانه در فصل جاری و به خصوص در چند دیدار اخیر شاهد اشتباهات فاحش داوری بودیم که تمامی این اشتباهات نیز به ضرر تیم سپیدرود بود و این در حالی است که با یک اشتباه داوری سرنوشت یک تیم در طول فصل تغییر می کند و سپیدرود نیز در این خصوص متضرر شد چون اگر دو پنالتی این تیم در دو بازی گرفته می شد شاید هم اینک سهمیه سپیدرود در لیگ دسته اول حفظ می شد.

دیدار خاطرنشان کرد: به هرحال مشکلات مالکیتی از یک سو و همچنین سوت های اشتباه از سوی دیگر، باعث محرومیت حضور یک تیم پرطرفدار در لیگ دسته اول شد که به طور حتم این امر به ضرر فوتبال کشور است چون سپیدرود یکی از پرطرفدارترین تیم های شهرستانی در کشور محسوب می شود.

تیم های فوتبال سپیدرود رشت و فجرسپاسی شیراز در هفته پایانی ( سی و چهارم) رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور باید از ساعت ۲۰ روز یکشنبه هفته آینده ۲۶ مرداد ماه در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم بروند.

تا پایان هفته سی و سوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم، فجرسپاسی شیراز با کسب ۴۲ امتیاز در مکان یازدهم قرار دارد و تیم سپیدرود رشت نیز با ۳۰ امتیاز در مکان هفدهم قرار گرفته و سقوط این تیم از این مسابقات مسجل شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار