مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس ضمن گرامیداشت فرارسیدن ۲۶ مرداد ماه، سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، به تشریح برنامه های بنیاد استان به این مناسبت پرداخت.
کد خبر: ۸۸۷۱۸۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۰ 13 August 2020

تابناک فارس به نقل از ایثار:رجبعلی راهی گفت: باتوجه به شیوع بیماری کرونا، برنامه های گرامیداشت سالروز ورود آزادگان امسال با محوریت فضای مجازی اجرا می شود.
وی بیان کرد: برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای آزاده، مصاحبه تلویزیونی با آزادگان فارس در برنامه های مختلف صدا و سیما، تهیه کلیپ ویژه روز آزادگان و هماهنگی با شهرداری شهرهای مختلف استان به منظور پخش نماهنگ ها از تلوزیون های شهری، برگزاری مسابقات فرهنگی و رژه خیابانی خودروها در ۲۶ مرداد از جمله برنامه های بنیاد فارس به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس همچنین از توزیع نمادین سه هزار بسته ماسک در شیراز به مناسبت گرامیداشت ۲۶ مرداد ماه خبرداد و افزود: انجام تماس تلفنی با آزادگان استان و پیگیری مسائل و مشکلات آن ها، توزیع بسته های کمک های مومنانه به گروهی از افراد نیازمند نیز بخش دیگری از برنامه های بنیاد فارس به مناسبت این ایام است.
راهی اظهار داشت: با هماهنگی های انجام شده با استانداری و دستگاه های اجرایی استان، مقررشد این دستگاهها در زمینه تجلیل از آزادگان مشغول به خدمت و بازنشسته خود اقدام نمایند.
به این مناسبت همچنین اقدام نمایند.
وی ادامه داد: تبلیغات محیطی، پشت نویسی اتومبیل ها و شرکت جمعی از آزادگان در جلسه ویدئو کنفراس همایش ملی الماس های درخشان نیز از دیگر برنامه های بنیاد فارس به این مناسبت است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار