در ۲۴ ساعت گذشته ۱۹ نفر بر اثر ابتلا به بیماری کرونا ویروس در فارس فوت کردند و مجموع جان باختگان در استان به نفر ۶۷۳ رسید.
کد خبر: ۸۸۷۱۸۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۳ 13 August 2020

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما:معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیرازبا اعلام آخرین وضعیت کروناویروس در فارس، از بررسی ۲۳۲ هزار و ۵۱۵ آزمایش در آزمایشگاه‌های تشخیصی استان از ابتدای شیوع بیماری کووید۱۹ خبر داد و گفت: تاکنون ابتلای قطعی ۳۷ هزار و ۷۵۰ بیمار به کروناویروس در فارس به اثبات رسیده است.
دکتر عبدالرسول همتی با ابراز تاسف از جان باختن ۱۹ هم استانی در ۲۴ ساعت گذشته افزود: مجموع جان باختگان بیماری کووید۱۹ در فارس از ابتدای شیوع تا امروز به ۶۷۳ نفر رسیده است.
معاون بهداشت دانشگاه اضافه کرد: تاکنون ۳۴ هزار و ۳۵۸ نفر نیز با بهبودی کامل از بیمارستان‌ها مرخص یا از قرنطینه خانگی خارج شده اند.
دکتر همتی ادامه داد: امروز و بر اساس آخرین آمارها، ۹۵۶ بیمار علامت دار و مشکوک در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد ۱۰۶ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی در بخش مراقبت‌های ویژه، خدمات درمانی دریافت می‌کنند.
او از مردم خواست با حساسیت و دقت مضاعف در رعایت و اجرای پروتکل‌های بهداشتی، همکاری بیشتری با مدافعان سلامت داشته باشند تا شاهد کاهش موارد بستری و مرگ در بیمارستان‌ها باشیم

برچسب ها: کرونا ، فارس ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار