ارجمند با اشاره به فوت سه بیمار جدید کرونایی در جهرم از افزایش شمار جان باختگان ناشی از این بیماری به ۵۸ نفر خبر داد.
کد خبر: ۸۸۶۸۷۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۵ 12 August 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان:«سیدمجید ارجمند» با اشاره به شمار فوتی های ناشی از «کرونا» در شهرستان جهرم از فوت سه بیمار جدید کرونایی در این شهرستان خبر داد که شمار جان باختگان را افزایش داده است.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم در تشریح فوتی های جدید، افزود: خانم ۷۶ ساله با سابقه فشار خون و دیابت، خانم ۷۱ ساله با سابقه فشار خون و دیابت و خانم ۹۰ ساله با سابقه فشار خون و بیماری قلبی شمار فوتی های امروز را تشکیل می دهند.

 

ارجمند همچنین به تعداد کل جانباختگان ناشی از کرونا در جهرم اشاره کرد که تا امروز این تعداد به ۵۸ نفر رسیده است.

 

وی با نگاهی به وضعیت بیماران بستری در بخش های کرونای بیمارستان پیمانیه تا امروز چهارشنبه ۲۲ مرداد ماه، بیان کرد: با وجود کاهش بیماران مثبت کرونایی در بخش کرونای بیمارستان جهرم اما این بیماری همچنان در حال جولان است.

 

ارجمند به تعداد كل بیماران بستري مشكوك و مثبت در بخش های كرونای بيمارستان پيمانيه اشاره کرد و گفت: در حال حاضر تعداد۴۰ نفر از بیماران در این بخش بستری هستند.

 

وی در تشریح وضعیت این بیماران، خاطرنشان کرد: از این تعداد، ۳۶ بیمار در بخش های عمومی و چهار بیمار در بخش آی سی یو بستری بوده و طول دوره درمان خود را سپری می کنند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم به بهبودی تعدادی از بیماران اشاره کرد و گفت: این بیماران که تعداد آنها به هفت نفر می رسد با ترخیص از بیمارستان، ادامه درمان خود را در منزل سپری می کنند.

 

ارجمند در پایان با تاکید بر ضرورت رعایت شیوه نامه های بهداشتی در راستای پیشگیری از شیوع بیماری «کرونا»، تصریح کرد: مردم باید همچنان با رعایت اصول بهداشتی، استفاده از ماسک و رعایت فاصله فیزیکی در روند کاهش این بیماری تلاش کرده و مراقب بیماران زمینه ای و سالمندان باشند.

برچسب ها: کرونا ، جهرم ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار