مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس در واکنش به مصاحبه مسئول برگزاری رقابت‌های جام حذفی و مطرح شدن احتمال گرفتن میزبانی فینال جام حذفی گفت: با مسئولان متولی از جمله فدراسیون فوتبال مکاتبه کردیم و براین باوریم نباید میزبانی جام حذفی از کلان‌شهر شیراز گرفته شود.
کد خبر: ۸۸۶۸۷۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۶ 12 August 2020

تابناک فارس به نقل از تسنیم: عباس حاجی‌زاده امروز در نخستین نشست خبری خود با اصحاب رسانه اظهار داشت: در شرایط کنونی، شیراز دارای بهترین شرایط و امکانات برای میزبانی فینال رقابت‌های جام حذفی فوتبال کشور به شمار می‌رود.

 

 

وی با بیان اینکه شرکت توسعه تجهیزات ورزشی موظف شده در کمترین زمان مشکلات ورزشگاه پارس را برطرف کند، افزود: چمن این ورزشگاه مشکل آنچنانی ندارد و آن طور نیست که بخواهند میزبانی را از شیراز گرفته و مکان بازی را جابجا کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس در واکنش به مصاحبه مسئول برگزاری رقابت‌های جام حذفی و مطرح شدن احتمال گرفتن میزبانی فینال جام حذفی گفت: با مسئولان متولی از جمله فدراسیون فوتبال مکاتبه کردیم و براین باوریم نباید میزبانی جام حذفی از کلان‌شهر شیراز گرفته شود.

پیشنهاد بیمه قهرمانان جهانی ورزش به مجلس

حاجی‌زاده در بخش دیگری از سخنان به برنامه‌های اولویت‌دار اداره کل ورزش و جوانان استان فارس اشاره کرد و گفت: یکی از مهم‌ترین موضوعات که با رایزنی نمایندگان مجلس از جمله نماینده فیروزآباد به عنوان رئیس فراکسیون ورزش استان در دست اقدام است تدوین یک لایحه برای بیمه مربیان و قهرمانان جهانی و المپیکی است.

وی با بیان اینکه یک قهرمان جهانی در عرصه ورزش و المپیک نباید دغذغه شغل داشته باشد، خاطرنشان کرد: باید طوری برنامه‌ریزی شود که اگر ورزشکاری مدال جهانی گرفت از خدمات بیمه بهره‌مند شده و حداقل حقوق و مزایا را داشته باشید.

این مسئول تصریح کرد: شفاف‌سازی نیز در برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان قرار دارد و در این زمینه نیز بر این باوریم باید در تمام بخش‌ها به ویِِژه هیئت‌ها و باشگاه‌‌های ورزشی شفاف‌سازی لازم انجام شود.

حاجی‌زاده گفت: درخواست ما از رسانه‌ها این است هر جایی احساس شد پول ورزش در جایی دیگر هزینه می‌شود را اعلام کرده و در موضوع‌های مختلف نیز شفاف‌سازی مطالبه آنان باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس همچنین یکی از اولویت‌های این اداره کل را تدوین سند راهبردی با رویکرد آمایش سرزمینی و رونمایی آن تا یک ماه آینده خبرداد و گفت: اعتقاد داریم باید متناسب با استعداد پایش شده، رشته‌های خاصی در شهرستان‌ها ایجاد و به شکل کامل حمایت شود.

حاجی‌زاده همچنین از ابلاغ اعتبار وعده داده شده توسط دکتر نوبخت، معاون رئیس جمهوری برای تکمیل ورزشگاه شش هزار نفری شیراز خبر داد و ابراز امیدواری کرد که این پروژه ورزشی تا دهه فجر امسال آماده افتتاح شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس با بیان اینکه پروژه‌های متعددی طی ماه‌های گذشته از امسال در حوزه‌های ورزش و جوانان افتتاح شده است، گفت: در صورت تخصیص اعتبار تا پایان سال بین 30 تا 40 پروژه دیگر آماده بهره‌برداری می‌شود.

در نشست امروز اصحاب رسانه با مدیرکل ورزش و جوانان فارس خبرنگار ایرنا مبنی بر اینکه مسئول یکی از باشگاه‌های فوتبال در شیراز او را مورد توهین و تهدید قرار داده است، گفت: به هیچ عنوان برخورد قهری با رسانه و توهین به خبرنگار را بر نمی‌تابم و دستور پیگیری حقوقی این موضوع را خواهم داد.

حاجی‌زاده ضمن دلجویی از خبرنگار ایرنا، با تاکید براینکه تهیه خبر، گزارش، تحلیل، تفسیر و نقد، حق خبرنگاران و روزنامه‌نگاران حوزه ورزش به شمار می‌رود، خاطرنشان کرد که اگر مطالبه‌گری به حق رسانه و خبرنگاران نباشد، توسعه در هیچ زمینه‌ای محقق نخواهد شد.

روز گذشته و به دنبال انتشار خبری از سوی ایرنا در خصوص وضعیت فوتبال فارس، خبرنگار باسابقه ورزشی این رسانه از طریق پیامک و فضای مجازی و از سوی مسئول سابق یکی از باشگاه‌های فوتبال فعال در فارس، مورد تهدید و شدیدترین اهانت‌ها قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار