مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این شهرستان، وضعیت این منطقه به لحاظ بیماری کرونا از قرمز به زرد تغییر یافت.
کد خبر: ۸۸۶۸۶۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۱ 12 August 2020

تابناک فارس به نقل از ایرنا:صادق مهدوی نیا، چهارشنبه به ایرنا اظهار داشت: اغلب شهروندان فسایی، در چهار هفته گذشته، در رعایت پروتکل‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک، شست و شوی دست‌ها، رعایت فاصله‌گذاری فیزیکی و اجتماعی و عدم حضور در تجمع‌ها بسیار خوب عمل کردند که نتیجه آن تغییر وضعیت این منطقه از روز گذشته (بیست و یکم امردادماه ۹۹) از قرمز به زرد است.

وی، با بیان اینکه از همه‌گیری ویروس کرونا کاسته نشده و حتی قدرت همه‌گیری آن ۱۰ برابر شده است، بر ادامه رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی شهروندان تاکید کرد.
مهدوی نیا افزود: شهروندان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و یا عدم رعایت آن، در تغییر وضعیت رنگ این بیماری اعم از نارنجی، قرمز، زرد و یا بحرانی شدن آن نقش بسیار اساسی و مهم دارند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی فسا بیان کرد: اگر به رعایت پروتکل‌های بهداشتی بی توجهی شود و یا خطرناک بودن بیماری کرونا را دستکم بگیریم، دوباره به سمت وضعیت نارنجی و قرمز پیش خواهیم رفت و بدون تردید محدودیت‌های شدید مجددا اعمال خواهد شد.

مهدوی‌نیا ادامه داد: برای قطع زنجیره ویروس کرونا، شهروندان باید اصول بهداشتی را همچنان با دقت انجام دهند و از شرکت در تجمعع‌ها پرهیز کنند.
شهرستان فسا در فاصله ۱۳۰کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.

بر اساس آخرین آمار اعلام شده تا ظهر امروز (بیست و دوم امردادماه ۹۹) تاکنون ۳۳۳ هزار و ۶۹۹ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۸۸ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جانباختگان کرونا در کشور به ۱۸ هزار و ۹۸۸ نفر رسیده است.

برچسب ها: کرونا ، فسا ، وضعیت هشدار
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار