جان باختگان کروناویروس در فارس از مرز ۶۵۰ نفر گذشت.
کد خبر: ۸۸۶۷۹۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۳ 12 August 2020

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از انجام ۲۳۱ هزار و ۶۵ مورد نمونه گیری در آزمایشگاه‌های تشخیصی استان فارس خبر داد.

دکتر علی اکبری ادامه داد: بر اساس بررسی نمونه‌های تهیه شده در آزمایشگاه ها، تاکنون ۳۷ هزار و ۳۱۹ مورد مثبت در استان فارس شناسایی شده است.

وی با اشاره به جان باختن ۱۱ مبتلای دیگر در ۲۴ ساعت گذشته، اعلام کرد: حدود ۶ ماه از شیوع این بیماری در کشور، تاکنون ۶۵۴ نفر در استان فارس جان خود را در اثر ابتلا به کووید ۱۹ از دست داده اند.

دکتر اکبری در ادامه این گزارش به بستری بیماران در مراکز درمانی استان اشاره کرد و گفت: هم اکنون ۹۶۳ بیمار مشکوک و یا دارای علامت کروناویروس در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد، شرایط جسمی ۱۰۶ بیمار وخیم گزارش شده است.

وی ادامه داد: از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون، ۳۴ هزار و ۲۰۲ نفر نیز بهبود یافته و از بیمارستان‌ها ترخیص شده یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز به مردم استان فارس تاکید کرد: متاسفانه چرخه‌های انتقال این ویروس در استان کماکان وجود دارد و همه ما موظف هستیم برای تامین سلامت خود و اطرافیان، به رعایت شیوه نامه های بهداشتی شامل استفاده از ماسک، پرهیز از تردد‌های غیرضروری و حفظ فاصله فیزیکی، پایبند باشیم.

برچسب ها: کرونا ، فارس ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار