دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گفت: شهرداری ملزم شد که سه منطقه از شیراز را در اختیار یک کارآفرین قرار دهد تا ۱۰۰ معتاد پس از درمان به کار گرفته شوند؛ در این راستا تاکنون ۵۴ معتاد بعد از طی روند درمان به کار گرفته شده‌اند.
کد خبر: ۸۸۶۷۱۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۳ 12 August 2020

به گزارش تابناک فارس: محمدرضا ابراهیمی گفت: در راستای اجرای سیاست‌های کلی مبارزه با مواد مخدر ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری و برنامه‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر مبنی بر ضربه زدن به بنیان‌های مالی و اقتصادی قاچاقچیان مواد مخدر، که با پیگیری این شورا پارکینگی با مساحت دو هکتار و با ظرفیت ۱۰۰۰ دستگاه خودرو در شیراز مورد بهره برداری قرار گرفت و همچنین شناسایی، جمع آوری، سرپرستی و فروش اموال توقیفی و مصادره‌ای موضوع قانون مبارزه با مواد مخدر  با همکاری دستگاه‌های ذیربط بطور جد در دستور کار بوده است.


او با بیان اینکه یکی از مهمترین نقاط ضعف در حوزه مبارزه با مواد مخدر طی چهل سال گذشته، وارد نشدن ضربه عمیق به بنیان‌های اقتصادی موادمخدر بوده است، گفت: مصادره اموال و املاک منقول و غیرمنقول به عنوان یک دستور اصلی در دستور کار شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر قرار گرفته است.

 

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس همچنین گفت: برای تکمیل چرخه درمان معتادان متجاهر و کارتن خواب طی سال‌های اخیر ١٠٩ معتاد در مشاغل کارگری با برخورداری از بیمه تامین اجتماعی و سلامت مشغول به کار شده‌اند.

ابراهیمی ادامه داد: همچنین شهرداری ملزم شد که سه منطقه از شیراز را در اختیار یک کارآفرین قرار دهد تا ۱۰۰ معتاد پس از درمان به کار گرفته شوند؛ در این راستا تاکنون ۵۴ معتاد بعد از طی روند درمان به کار گرفته شده‌اند. البته معتادان مشغول به کار شده بعد از اتمام ساعت کار، در خوابگاه‌های بهزیستی اسکان داده می‌شوند؛ علاوه بر آن ۵۰ معتاد نیز پس از درمان و با هماهنگی معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری، در شهرک صنعتی شیراز شاغل شده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار