امیری گفت: به مناسبت هفته دولت، چهار پروژه گردشگری در استان فارس با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید.
کد خبر: ۸۸۶۴۶۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۰ 11 August 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان:«مصیب امیری»، عصر امروز (سه شنبه 21 مرداد) در نشست صمیمی با خبرنگاران گفت: به مناسبت هفته دولت، چهار پروژه گردشگری در استان فارس با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس افزود: بر این اساس سنگ فرش محوطه آرامگاه سعدی با 2 میلیارد و 700 میلیون تومان اعتبار به وسعت یک هزار و 600 متر که قبلا یک فضای غیر قابل استفاده بود مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت که بر وسعت فضای بازدید این سایت گردشگری اضافه می کند.

وی اضافه کرد: موزه نورآباد نیز با بیش از 20 میلیارد تومان سرمایه گذاری دولتی و مجتمع مرکز خدماتی و رفاهی بیشاپور با 10 میلیارد تومان اعتبار به مرحله بهره برداری خواهد رسید.

امیری با اشاره به اجرای مرکز فرهنگی «سعدی» در آرامگاه سعدی عنوان کرد: این مرکز فرهنگی نیز با بیش از ۱۷ میلیارد تومان هزینه از طرح هایی است که در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: عملیات احداث مرکز فرهنگی «سعدی» از سال ۸۷ آغاز شد و در پایان سال ۹۶ به بخش خصوصی واگذار شد و این پروژه در مساحت ۲ هزار و ۷۰۰ متر مربع در حال احداث است که از فضاهایی شامل کتابخانه و مرکز اسناد، نمایشگاه، لابی و سالن همایش ها و نشست ها برخوردار است.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار