مدیر خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی در یادداشت تسلیتی بابت درگذشت یکی از خبرنگاران و پیشکسوتان روابط عمومی، پروسه عدم اکران و نصب تصاویر خبرنگاران را در قابهای مفاخر شهری مشهد تشریح کرد.
کد خبر: ۸۸۶۴۲۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۳ 11 August 2020

تابناک رضوی: مدیر خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی در یادداشت تسلیتی بابت درگذشت یکی از خبرنگاران و پیشکسوتان روابط عمومی، پروسه عدم اکران و نصب تصاویر خبرنگاران را در قابهای مفاخر شهری مشهد تشریح کرد.

 

در متن مجتبی محمودی آمده است: " خبر راست و قاب خالی عکس

 

حواسمان به برنامه های روز و هفته خبرنگار بود که پر کشید با حقیقیترین و راستترین خبری که جای تکذیب نداشت!

عبدالله نصیری هم رفت! پس از سالها تحمل بیماری و در بستر بودن و دردهای بسیار!

یادش بخیر چند سال پیش در چنین روزهایی به سراغش رفتیم و برایمان از رسالت خبرنگاری گفت و قلم حقیقت نگار و رسالتمندی که می بایست دور از هیاهوی روز و چپ و راست باشد!

چه ناگفته های جذابی داشت از سال‌ها حضور خبری در حجاز و خاندان فاسد سلطنتی ... اما از این سو واژه هایش امیدبخش بود در جبهه انقلابی که تمدنساز است و رو به سوی سپیده ظهور ان شاالله

امسال هم یادش یارمان بود و بود در لیست درخواستی از خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی به شهرداری مشهد برای جانمایی و اکران در قابهای مفاخر شهری مشهد که تقدیم شد اما پروسه استعلام و بروکراسی اداری و نقص مدارک و تصاویر باکیفیت مدنظر عزیزان باعث شد تا هیچگاه هیچ عکسی از اصحاب رسانه در این ایام در مشهد اکران نشود و باز هم گواهی باشد بر مظلومیت و مهجوریت خبرنگاران و رسانه نگاران!

 

جالب اینکه ابتدا فهرستی از  اهل قلم  متوفی و بی جان از ما طلب کردند بامستندات(تصور کنید برای ملک الشعرای بهار و روح القدس و دکتر علی شریعتی هم کدملی و شماره شناسنامه باید میدادیم!) و سپس با درخواست بسیارمان مقرر شد اسامی پیشکسوتان جاندار جانبخش سرشناس نیز احصا شود که به همت اساتید عضو کانون پیشکسوتان خانه، لیست آماده شد اما امان از فقدان تصاویر باکیفیت و نشانی و مشخصات دقیق عزیزان!

 

استاد عبدالله نصیری جزو این لیست مفاخر رسانه ای استان بود و هست تا اینکه خبر هجران ناباورانه این بزرگمرد شوک خبری این روزهای ما شد و نام و یاد و تصویرش برای همیشه در قاب خیالمان جاودانه شد!

 

سوگواریم در هجران حاج عبدالله نصیری که سالها نماینده ایرنا بود در عربستان و دیرزمانی هم مدیرکل روابط عمومی حج و زیارت و از جمله اعضای موثر در راه اندازی روزنامه رسالت و بعدها در مشهد سردبیر ماهنامه الف و از مسئولان معاونت فرهنگی شهرداری مشهد ... 

مردی اخلاقمدار و اهل حکمت و دقت نظرهایی خاص ...

آرزوی آمرزش و علو درجات برای این برادر و همکار پیشین از درگاه خدا خواستارم ... 

خدا صبر و اجر عنایت بفرماید به خانواده و دوستان داغدار ...

و البته که هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق ... 

شادی روحش فاتحه اخلاص مع الصلوات لطفا"

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار