نماینده مردم در مجلس با بیان اینکه کاهش نرخ بیکاری با احیایی مجدد کارخانه قند فسا در دستور کار قرار گرفت، گفت: توسعه صنایع جانبی راهکار اساسی برای تولید اقتصاد محور است.
کد خبر: ۸۸۶۳۵۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵ 11 August 2020

تابناک فارس به نقل از خانه ملت:حجت الله فیروزی درباره وضعیت احیای کارخانه قند فسا، گفت: مدیران جدید کارخانه قند فسا به تعهدات گذشته پایبند هستند و واز همین رو فضا بسیار خوبی برای احیایی مجداد کارخانه قند فسا مهیا است.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کارخانه قند فسا در سنوات گذشته بالغ بر 200 نفر اشتغال زایی کرده و این در حالی است که مدیران جدید کارخانه قند فسا قول داده اند که ظرفیت تولیدی کارخانه را توسعه دهند تا بتوان دراین راستا برای بسیاری از افراد فرصتهای اشتغال ایجادکرد.

وی ادامه داد: مقرر است که انشالله در کنار کارخانه قند فسا یکسری صنایع جانبی نیز ایجاد شود تا بتوان فرصتهای اشتغال پایدار برای بسیاری از افراد ایجاد کرد.

فیروزی افزود: درسال جهش تولید، با حمایت از تولید کننده نه تنها می توان برای بسیاری از افراد فرصتهای اشتغال کرد بلکه می توان درآمد اقتصادی برای بسیاری از خانواده ها در حوزه انتخابیه ایجادکرد.

سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس با بیان اینکه کاهش نرخ بیکاری با احیایی مجدد کارخانه قند فسا در دستور کار قرار گرفت یادآورشد: توسعه صنایع جانبی راهکاراساسی برای تولید اقتصاد محور است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار