کرونا همچنان گریبان گیر فارس است .
کد خبر: ۸۸۶۰۰۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۱ 10 August 2020

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما:مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: از بین بیش از ۲۲۸ هزار و ۳۰۰ تست کروناویروس که تاکنون به آزمایشگاه‌های تشخیص مولکولی بیماری کووید۱۹ استان فارس ارسال شده، تا امروز ۳۶ هزار و ۴۸۶ نفر به بیماری کووید۱۹ مبتلا شده اند .

دکتر سید روح اله حسینی افزود: از این تعداد تاکنون ۳۳ هزار و ۳۷۵ نفر با بهبودی کامل از ایزوله خانگی و بستری بیمارستان مرخص شده اند.

او اضافه کرد: در حال حاضر ۸۹۳ نفر از مردم استان در بخش‌های بیمارستانی استان بستری هستند که ۱۰۰ نفر از آن‌ها به دلیل وخامت شرایط در بخش‌های مراقبت ویژه به سر می‌برند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه افزود: در بیست و چهار ساعت گذشته ۱۹ نفر از هم استانی‌ها را بر اثر ابتلا به بیماری کووید۱۹ از دست دادیم که مجموع فوتی‌های کووید۱۹ در استان فارس به ۶۳۳ نفر رسید.

دکتر حسینی با اشاره به برگزاری کنکور سراسری در هفته آینده، حفظ سلامتی داوطلبان حاضر در کنکور را دغدغه تمام اعضای ستاد دانشگاهی و استانی مبارزه با کرونا اعلام کرد و گفت: تلاش تمام مسؤولان و مدیران استان و دانشگاه این است که با رعایت حداکثری شیوه نامه‌های اجرایی وزرات بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سلامت داوطلبان حاضر در کنکور سراسری را تضمین کنیم.

 

برچسب ها: کرونا ، مبتلایان ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار