منصوری صبا گفت: خاموشی‌های برنامه ‌ای در شیراز به صفر رسیده است و از ۲۷ هزار پست برق در حوزه استحفاظی شرکت توزیع نیروی برق شیراز به صورت کاملا تخصصی و ۲۴ ساعته نگهداری می شود.
کد خبر: ۸۸۵۷۰۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۰ 10 August 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان:«محمدرضا منصوری صبا» در جمع خبرنگاران با ابراز خرسندی در کاهش خاموشی‌های برنامه ‌ای در شیراز گفت: خوشبختانه با اقدامات انجام شده این گونه خاموشی ها در 2 سال اخیر به صفر رسیده است.

معاون بهره‌برداری توزیع نیروی برق شیراز افزود: تنها وقوع حوادثی مانند ایستگاه «ملک‌مکان» شیراز مشکل قطعی برق به وجود می آید که آن هم در کمترین زمان ممکن و با تعمیر و نوسازی ترانسفورماتور آسیب‌دیده رفع شد.

وی اضافه کرد: از 27 هزار پست برق در حوزه استحفاظی شرکت توزیع نیروی برق شیراز به صورت کاملا تخصصی و 24 ساعته نگهداری می شود.

«محمدرضا سلاحی» نیز در این جلسه از آماده‌سازی طرح های افتتاحی در هفته دولت خبر داد و گفت: برای افتتاح ۱۲۰ میلیارد طرح در هفته دولت در تلاش هستیم.

معاون توزیع برق شیراز افزود: در سال ۹۸ بیش از۱۶۰ میلیارد تومان پروژه بهسازی، نوسازی، توسعه، نوسازی و ارتقای شبکه برق‌رسانی در حوزه توزیع نیروی برق شیراز به انجام رسید.

وی اضافه کرد: همچنین در سال گذشته، ۱۲ میلیارد تومان برای نگهداری و اصلاح شبکه‌های توزیع برق در نظر گرفته شد که موجب کاهش تلفات انرژی برق در حد مطلوب شد.

سلاحی اعلام کرد: سال گذشته، هفت میلیارد تومان برای تامین روشنایی معابر هزینه شد که با به کار گیری نیروهای بومی به انجام رسیده و از نمونه آن می توان به معابر خیابان «ارم» در شیراز اشاره کرد.

برچسب ها: برق ، توزیع برق ، خاموشی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار