ارجمند با اشاره به فوت چهار بیمار جدید کرونایی در جهرم از افزایش شمار جان باختگان ناشی از این بیماری به عدد ۵۷ خبر داد.
کد خبر: ۸۸۵۶۶۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۸ 09 August 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان:«سیدمجید ارجمند»  با اشاره به وضعیت بیماری «کرونا» در شهرستان های جهرم و خفر از افزایش شمار فوتی های ناشی از این بیماری خبر داد که در 24 ساعت گذشته با افزوده شدن چهار جان باخته کرونایی به 57 نفر افزایش پیدا کرده است.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به اینکه متاسفانه یکی از پرسنل این دانشگاه نیز در جمع جان باختگان کرونایی در شبانه روز گذشته بوده است، افزود: یک جوان ۲۷ ساله، بدون سابقه بیماری از درگذشتگان مبتلا به «کرونا» در شبانه روز گذشته بوده است.

 

وی به دیگر فوتی های ناشی از «کرونا» اشاره کرد و گفت: یک خانم ۵۱ ساله، با سابقه فشار خون، یک آقای ۸۵ ساله، با سابقه فشار خون و بیماری قلبی و یک آقای ۵۰ ساله، با سابقه بیماری کبد شمار قربانیان «کرونا» در شبانه روز گذشته را تشکیل داده است.

 

ارجمند با اشاره به وضعیت بیماران بستری در بخش های کرونای بیمارستان پیمانیه جهرم تا امروز یکشنبه ۱۹ مرداد، گفت: در حال حاضر تعداد 47 بیمار بستری مشکوک و مثبت در بخش های كرونای بيمارستان پيمانيه بستری بوده که از این تعداد، ۳۸ بیمار در بخش های عمومی و ۹ بیمار در بخش آی سی یو بستری هستند.

 

وی به ترخیص پنج بیمار جدید از بیمارستان خبر داد و با اشاره به لزوم مراقبت از سالمندان و افراد دارای بیماری زمینه ای عنوان کرد: تنها راه مقابله با کرونا پیشگیری بوده و در این زمینه استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و عدم حضور در تجمعات از نکات و توصیه های مورد تاکید کادر پزشکی و سلامت دانشگاه علوم پزشکی جهرم به شمار می رود.

 

برچسب ها: کرونا ، جهرم ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار