ارجمند با اشاره به آخرین آمار مبتلایان به «کرونا» در جهرم گفت: این آمار در ۲۴ ساعت گذشته به ۲ هزار و ۴۰۷ نفر افزایش پیدا کرده است.
کد خبر: ۸۸۵۳۴۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰ 09 August 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان:«سیدمجید ارجمند» با اشاره به وضعیت بیماری «کرونا» در شهرستان های جهرم و خفر؛ گفت: امروز نیز یک بیمار کرونایی در بیمارستان پیمانیه جهرم جان خود را از دست داد که با فوت این بیمار که آقای ۸۵ ساله با سابقه آسم و بیماری قلبی بود، مجموع فوتی های ناشی از این بیماری به ۴۹ نفر افزایش پیدا کرد.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به آخرین تعداد مبتلایان به بیماری «کرونا» در شهرستان های جهرم و خفر، افزود: بر اساس آمار مرکز تشخیص «کرونا» در جهرم، تا به امروز شنبه ۱۸مردادماه تعداد کرونایی ها در این شهرستان به ۲ هزار و ۴۰۷ نفر رسیده است.

 

وی به آمار تفکیکی مبتلایان به «کرونا» در شهرستان های جهرم و خفر و همچنین بخش های تابعه، بیان کرد: این آمار در جهرم هزار و ۸۱۴ نفر، در خفر ۲۴۶ نفر و در بخش های کردیان ۸۰ نفر و سیمکان ۵۴ نفر بوده است.

 

ارجمند با اشاره به اینکه بخشی از مبتلایان به «کرونا» در جهرم مربوط به دیگر شهرستان ها بوده است، خاطرنشان کرد: تعداد کل مبتلایان غیر بومی نیز ۲۱۳ نفر گزارش شده است.

 

وی همچنین به تلاش کادر درمان در مراقبت از بیماران اشاره کرد و با تاکید بر اینکه تا کنون هفت هزار و ۷۰۹ نمونه از بیماران مشکوک به «کرونا» در شهرستان جهرم گرفته شده است، تصریح کرد: در حال حاضر تعداد ۲ هزار و ۷۸ بيمار بهبود يافته و از قرنطينه خارج شده است.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به اینکه تعداد ۳۲۹ بیمار همچنان در قرنطينه به سر می برند، عنوان کرد: تعداد كل بیماران بستری مشكوك و مثبت در بخش های كرونای بيمارستان پيمانيه ۴۷ نفر است که از این تعداد، ۳۴ بیمار در بخش های عمومی و ۱۳ بیمار در بخش آی سی یو بستری هستند.

 

ارجمند در پایان از ترخیص چهار بیمار جدید از بیمارستان خبر داد و گفت: وضعیت ۱۱ بیمار وخیم بوده که تحت مراقبت های ویژه درمانی قرار دارند.

 

برچسب ها: کرونا ، جهرم ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار