کد خبر: ۸۸۵۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۸ 08 August 2020

سرپرست تیم فوتسال بانوان ملی حفاری گفت: به نظرم قهرمان واقعی لیگ، تیم ملی حفاری است و اگر مسابقات به خاطر کرونا متوقف نمی شد، ما حتما با اقتدار در پلی آف نیز قهرمان می شدیم.

منیژه زیبا در گفت و گو با ایسنا، در خصوص عدم راه یابی تیم ملی حفاری به فینال لیگ برتر فوتسال بانوان کشور، اظهارکرد: تیم ما با پنج روز تمرین که سه روز آن با تیم کامل بود، خود را برای بازی با سایپا آماده کرد و شاید بین چهار تیم راه یافته به پلی آف، تنها تیمی بودیم که با این تعداد کم جلسات تمرینی در مسابقات شرکت کردیم. تمرینات ما در هوای گرم خوزستان و در غیاب دو بازیکن اصلی مان که مصدوم بودند، انجام شد ولی فقط به خاطر تمکین از دستور فدراسیون پا به سالن مسابقه گذاشتیم و این باخت و عدم رسیدن به فینال نیز چیزی از ارزش های تیم و بازیکنانم حفاری کم نمی کند.

وی بیان کرد: تیم سایپا در حالی مقابل ما بازی کرد که شنیدیم برخلاف ادعایشان مبنی بر نداشتن تمرین، حدود ۲ ماه بود که با حداکثر  اعضای تیم تمرین داشتند. به هر حال در نیمه اول این مسابقه، ۲ تیم پایاپای بازی کردند و البته حفاری در این نیمه، فرصت های زیادی را از دست داد. در نیمه دوم نیر به علت ضعف بدنی ناشی از عدم تمرین تیم ما و همچنین هماهنگی تیم حریف، سایپا بهتر کار کرد و دو گلی هم که زدند بر اساس شایستگی آن ها و در مقابل بی دقتی بازیکنان  ما بود.

سرپرست تیم فوتسال بانوان ملی حفاری افزود: به هر حال به نظرم قهرمان واقعی لیگ، تیم ملی حفاری است و اگر مسابقات به خاطر کرونا متوقف نمی شد، ما حتما با اقتدار در پلی آف نیز قهرمان می شدیم.

وی افزود: به تیم سایپا که بعد از تیم خودم و تیم پویندگان شیراز، تیم مورد علاقه ام است، بابت رسیدن به فینال تبریک می گویم و برای این تیم، آرزوی موفقیت در فینال را دارم.

زیبا با بیان اینکه خوشحالم که در مسابقه امروز کسی صدمه ندید، عنوان کرد: علی رغم چند اشتباه داوری که آن هم عادی است، بازی با آرامش به پایان رسید.

وی در پایان نیز با قدردانی از مدیر عامل شرکت ملی حفاری، مدیریت منابع انسانی و مدیریت خدمات این شرکت، گفت: در این چند سالی که در فوتسال فعالیت می کنم، واقعا برای اولین بار در مقابل آقای محمدنیا، مدیرعامل باشگاه شرمنده  شدم و از او برای حمایت همه جانبه اش، تشکر ویژه دارم. همچنین از مربیان و تدارکات زحمتکش تیم و تک تک بازیکنانم سپاسگزارم و خوشحالم آن ها را با سلامتی روانه خانه کردیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار