مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا؛
بازی برگشت دو تیم منچستر سیتی و رئال مادرید هم مثل بازی برگشت با پیروزی دو بر یک سیتی تمام شد تا تیم گواردیولا در مجموع با نتیجه 4 بر دو پیروز شود و به مرحله یک چهارم نهایی برسد. در دیگر دیدار هم یوونتوس علی رغم پیروزی 2-1 مقابل لیون در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ، از دور رقابت ها حذف شد.
کد خبر: ۸۸۵۱۵۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۴ 08 August 2020

منچستر سیتی 2- یک رئال مادرید؛ معجزه نشد

بازی برگشت دو تیم منچستر سیتی و رئال مادرید هم مثل بازی برگشت با پیروزی دو بر یک سیتی تمام شد تا تیم گواردیولا در مجموع با نتیجه 4 بر دو پیروز شود و به مرحله یک چهارم نهایی برسد.

در دقیقه 9 و روی اشتباه واران این رحیم استرلینگ بود که سیتی را به گل رساند. در دقیقه 28 کریم بنزما گل تساوی رئال را زد اما در نیمه دوم گابریل ژسوس موفق شد گل دوم سیتی را بزند. بازی با همین نتیجه تمام شد و سیتی به مرحله بعد صعود کرد. سیتی در مرحله بعد با تیم لیون روبرو شود.

 

یوونتوس دو – یک لیون؛ درخشش بی‌ثمر کریس

در ورزشگاه آلیانز تورین، یوونتوس میزبان لیون فرانسه بود. در بازی رفت لیون با یک گل به پیروزی رسیده بود و یووه امید داشت با نتیجه خوبی آن شکست را جبران کند.

اما یک گل زودهنگام از دیپای در دقیقه 12 و از روی نقطه پنالتی زده شد کار را برای یووه سخت کرد. رونالدو در آخرین دقایق نیمه اول گل تساوی را از روی نقطه پنالتی زد. فوق ستاره پرتغالی در دقیقه 60 گل دوم خودش و یووه را هم زد اما پس از آن تلاشهای یووه به جایی نرسید و لیون به خاطر گل زده در خانه حریف به مرحله بعدی صعود کرد و حریف منچستر سیتی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار