عضو شورای اسلامی شهر گفت: شورای شهر برای انتقال برخی ساکنان اطراف کوه منصورآباد به مکانی مناسب به شهرداری شیراز اجازه داد از ردیف اعتباری بودجه سال ۹۹ با عنوان حوادث غیرمترقبه هزینه پرداخت کند.
کد خبر: ۸۸۴۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۳ 06 August 2020

تابناک فارس به نقل از ایمنا:نواب قائدی با اشاره در معرض آسیب بودن تعدادی از ساکنان اطراف کوه منصورآباد، اظهار کرد: با توجه به خطر ریزش این کوه با تصمیم ستاد بحران قرار شد تعدادی از خانه‌های منطقه تخلیه شوند.

وی افزود: اکنون ۳۰ خانواده از ساکنان این منطقه در هتل هستند بنابراین باید برای انتقال آن‌ها به مکانی مناسب اعتباری از سوی شورا تخصیص می‌یافت.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز تصریح کرد: در جلسه اخیر شورای شهر به شهرداری شیراز اجازه داده شد به منظور همکاری و تأمین هزینه‌های اجاره منزل آن‌ها برای هر خانوار ۵۰ میلیون تومان ودیعه و ماهانه دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اجاره حداکثر به مدت یک سال از ردیف اعتباری بودجه سال ۹۹ شهرداری شیراز با عنوان حوادث غیرمترقبه پرداخت کند.

وی ادامه داد: مقاوم‌سازی و رفع خطر این خانه‌ها پس از برآورد هزینه برعهده شهرداری خواهد بود چون دستگاه‌های دیگر در این زمینه همکاری نمی‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار