کد خبر: ۸۸۴۴۶۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۴ 05 August 2020
مسئول گروه جهادی هنری "کوی شهید مدرس" اهواز در گفت و گو با تابناک خوزستان با اشاره به اجرای 21 عنوان برنامه مردمی به مناسبت عید غدیر در این منطقه محروم گفت: در یکی از طرح‌ها با اصناف هماهنگی‌شده که در روز عید اجناس را با تخفیف ویژه ارائه دهند.
اسماعیل حزباوی گفت، اظهار داشت: این گروه جهادی با توجه به شرایط فرهنگی منطقه، ویژه برنامه‌های مردمی و هنری با مشارکت خود مردم در قالب‌های متنوع برنامه‌ریزی کرده است.
وی افزود: در این برنامه‌ها تقویت مبانی غدیر، مردمی کردن اعیاد و محور قرار دادن جوانان و ایجاد یک فضای شاد اولویت‌گزاری شده است.
مسئول گروه جهادی هنری کوی شهید مدرس اهواز گفت: هدف این برنامه‌ها، همراه کردن خانواده‌ها است. بسیاری از برنامه‌ها طوری برنامه ریزی شده که در بستر فضای مجازی و در داخل منزل انجام شود. مسابقه بزرگ کیک‌پزی مادران یکی از این برنامه‌ها است.
به گزارش تابناک خوزستان، وی افزود: در حوزه فرهنگی نیز چند برنامه ویژه اساسی داریم. تاسیس و افتتاح قسمت جدید کتابخانه شهید حسن حزباوی ویژه کودکان با بیش از 300 جلد کتاب جدید از ویژه برنامه‌های غدیر است.
حزباوی گفت: مسابقه نقاشی و رنگ آمیزی ویژه کودکان 3تا 6سال؛ مسابقه کتابخوانی کودکان 6تا 10 سال، مسابقه کتابخوانی عمومی، مسابقه ویژه نماز گزاران بزرگسال و در مساجد از جمله اقدامات است.
وی بیان داشت: قرعه کشی بزرگ نام و القاب امیر المومنین (ع)؛ اجرای گروهای سرود در خیابان اصلی به صورت زنده، جشن شادی در خیابان بدون تجمع و با رعایت ضوابط بهداشتی، طراحی تایپوگرافی شعار اشهدا آن علیا ولی الله ویژه بزرگسالان از دیگر برنامه‌ها است.
مسئول گروه جهادی هنری کوی شهید مدرس اهواز گفت: طراحی تایپوگرافی "علی امام من" است ویژه پویش های مجازی کودکان، طراحی و چاپ 5عدد بنر تبریک عید قربان و غدیر و نصب در خیابان اصلی، ریسه بندی خیابان اصلی کوی شهید مدرس، پرچم گردانی با رعایت ضوابط، طرح هر خیابان 10 پرچم از برنامه‌های گروه در عید غدیر در کوی مدرس است.
وی بیان داشت: طرح تخفیف اجناس صنوف مستقر در خیابان اصلی کوی شهید مدرس به صورت هماهنگ و نصب پوستر تخفیف درب هر مغازه از دیگر اقدامات این گروه است. در این طرح مغازه‌های به مناسبت عید غدیر به مردم تخفیف ویژه عید می‌دهند.
حزباوی گفت: طبخ غذا به تعداد 3000 پرس، توزیع 150 بسته غذایی جهت خانواده‌های ایتام و نیازمندان و البسه کودکان و توزیع و پخت نان رایگان از دیگر برنامه‌های این گروه جهادی در کوی مدرس اهواز است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار