به صورت مجازی
معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت که مراسم روز خبرنگار امسال روز پنج‌شنبه ۱۶ مرداد ماه با حضور ویدئو کنفرانسی استاندار و فرمانداران همراه با تجلیل از خبرنگاران در هر شهرستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۴۴۴۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵ 05 August 2020

به گزارش تابناک مازندران،  معصومه فرجی معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران افزود : هر ساله مراسم روز خبرنگار در سطح استانی با حضور اصحاب رسانه و پیشکسوتان این حوزه همراه با تجلیل از خبرنگاران برتر و معرفی پیشکسوتان برگزار می‌شد، اما در سال‌جاری با توجه به محدودیت‌های ویژه دوران کرونا، برگزاری این مراسم نیز با محدودیت‌هایی همراه خواهد بود.

بر اساس این گزارش از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران ، وی گفت : بنا بر آخرین تصمیمات مقرر شد تا فردا پنج‌شنبه ۱۶ مرداد ماه ساعت ۱۰ صبح مراسم تجلیل از خبرنگاران در هر شهرستانی با استقرار خبرنگاران در محل فرمانداری‌ها برگزار شود.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران افزود : این مراسم به صورت همزمان از طریق ویدئو کنفرانس با حضور استاندار و فرمانداران شروع می شود و پس از سخنرانی استاندار، مراسم در فرمانداری‌های هر شهرستان ادامه می یابد.

وی ادامه داد : این مراسم با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، خانه مطبوعات، بسیج رسانه و استانداری مازندران برگزار می‌شود.

فرجی گفت : در این مراسم تعدادی از پیشکسوتان حوزه رسانه استان، خانواده‌ شهید محمدحسن قریب طزره شهید شاخص رسانه و خبرنگاران برتری که طی سال گذشته حائز رتبه‌های کشوری شده‌اند، مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

۱۷ مرداد سالروز شهادت شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی به دست طالبان در مزار شریف افغانستان است که از سوی شورای فرهنگ عمومی به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است.

بر اساس آمارهای رسمی ، استان مازندران ۱۷ خبرگزاری ، ۱۶ روزنامه ، ۷۴ هفته‌نامه ، ۱۶۹ پایگاه خبری و ۵۲۹ خبرنگار عضو خانه مطبوعات و نزدیک ۵۰۰ خبرنگار آزاد دارد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار