رئیس اداره استاندارد شهرستان دهلران گفت : آزمون دوره اي نازل هاي سوخت مايع نظير بنزين ،گازوئيل و نفت گاز از نظر صحت عملكرد مشمول مقررات استاندارد اجباري بوده و اين اداره با جديت آن را در شهرستان اجرا مي كند.
کد خبر: ۸۸۴۱۶۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۵ 04 August 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ علیرضا سلمانی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت : براي نظارت بر صحت عملكرد نازل هاي سوخت مايع ، وفق قوانين و دستور العمل هاي سازمان ملي استاندارد ، طي بازديدهاي مشترك با شركت ملي پخش فرآورده هاي نفتي از جایگاه های سوخت شهرستان مورد آزمون قرار گرفتند که خوشبختانه عملکرد آنها استاندارد بود.

وی افزود : باتوجه به ضرورت حمایت از حقوق شهروندان و اهمیت استانداردسازی جایگاه های عرضه سوخت شهرستان بازرسی و کنترل این جایگاه های به صورت فصلی انجام می شود و در صورت وجود مشکل در نازل سوخت به جایگاه مورد نظر اخطار داده و تا رفع مشکل پلمپ می گردد.

سلیمانی بیان داشت : این اداره برابر مقررات و وظیفه ذاتی خود و براساس استانداردهای مربوطه نسبت به بازرسی و کنترل جایگاه ها اقدام نموده و بطور مرتب پس از پایش و صحه گذاری، برچسب اعتبارسنجی نصب می نماید تا شهروندان محترم از وجود نظارت و کنترل مداوم جایگاه ها، اطمینان خاطر داشته باشند.

رئیس اداره استاندارد شهرستان دهلران گفت : سوخت ارائه شده در جایگاه ها از نوع یورو 4 بوده که از بنزین معمولی کیفیت بالاتر برخوردار است ./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار