فرمانده انتظامی ارسنجان از شناسایی و دستگیری عامل آتش سوزی 50 هكتار از ارتفاعات جنگل بناب که روز گذشته دچار آتش سوزی شده بود در كمتر از 24 ساعت خبر داد.
کد خبر: ۸۸۴۰۴۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۶ 04 August 2020

تابناک فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس: سرهنگ "محمدعلی فرهادی" اظهار داشت: روز يكشنبه هفته جاري ماموران انتظامی این شهرستان از طريق مركز فوريت‌هاي پليسي 110 از آتش‌سوزی ارتفاعات جنگل "بناب" مطلع و بلافاصله به همراه عوامل امدادي به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود : این آتش سوزی که از ساعت14:30روز یکشنبه 12 مردادماه در ارتفاعات جنگل بناب شعله ور و با فرا گرفتن بیش از 50 هکتار از پوشش های جنگلی ادامه یافته بود با تلاش‌های پلیس، نیروهای مردمی و همچنین دستگاه های امدادی و اداره منابع طبیعی، شب گذشته کنترل و خاموش شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ارسنجان با بيان اينكه شناسایی عامل آتش سوزی به صورت ويژه در دستور کار پليس قرار گرفت، گفت: ماموران انتظامی با اشرافیت اطلاعاتي و بررسي‌هاي فني و تخصصي موفق شدند عامل آتش سوزی را شناسايي و در یک عملیات غافلگیرانه آن را در مخفيگاهش دستگير كنند.

وی افزود: متهم در بازجويي اوليه اقرار كرد که جهت تفریح به این منطقه کوهستانی عزیمت و پس از افروختن آتش، قادر به مهار آن نبودم و سریعاً از محل متواری شدم.

سرهنگ فرهادی با بیان اینکه متهم براي سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، عنوان داشت: در این فصل از سال مراتع و چمن زارهای جنگلی خشک و با کوچک ترین جرقه، شعله‌ور شده و موجب آتش سوزی به وسعت زیادی خواهد شد، لذا تاکید مي‌شود كه هموطنان هنگام رفتن به طبیعت از افروختن آتش در آن مكان‌ها جدا خودداري كنند.#

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار