این جای تأسف دارد که در شهری به این بزرگی یک هتل خوب نیست. این هم از وضعیت استادیوم است، به نظرم قائمشهر از لحاظ امکانات ورزشی و توریستی شهر فقیری است.
کد خبر: ۸۸۳۲۹۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۱ 02 August 2020

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با توجه به شرایط زمین، بازی کردن در این ورزشگاه سخت است. در این شهر یک هتل سه ستاره نیست که تیم ما در آن مستقر شود. این جای تأسف دارد که در شهری به این بزرگی یک هتل خوب نیست. این هم از وضعیت استادیوم است، به نظرم قائمشهر از لحاظ امکانات ورزشی و توریستی شهر فقیری است.

به گزارش پارس فوتبال ، یحیی گل‌محمدی پس از تساوی یک – یک تیم فوتبال پرسپولیس مقابل نساجی مازندران اظهار داشت:

بازی تقریباً‌ یکطرفه بود و تیم نساجی روی یک صحنه که تمرکز خوبی روی اوت دستی نداشتیم به گل رسید و همان یک بار که روی دروازه ما آمدند، گل خوردیم. ما امروز مثل یک قهرمان بازی کردیم و تیم برتر زمین بودیم. از بازیکنانم تشکر می‌کنم. ما نشان دادیم که بی‌جهت قهرمان نشده‌ایم.

وی در ادامه افزود:

می‌توانستیم بازی را با چند گل ببریم، ولی در زدن ضربه آخر بی‌دقت بودیم. به هواداران می‌گویم باید به این تیم افتخار کنند. با توجه به شرایط زمین، بازی کردن در این ورزشگاه سخت است. امروز به لحاظ فنی تیم خوبی بودیم و موقعیت‌های زیادی داشتیم. از تیم حریف هم به خاطر بازی جوانمردانه تشکر می‌کنم. بقیه بازی‌های لیگ هم برای ما مهم است و با تمام قدرت ادامه می‌دهیم. تیم داوری هم خوب بود و امروز قضاوت خوبی داشت و تشکر می‌کنم از داوران.

وی در واکنش به این موضوع که صحبت‌هایش در مورد تیم نساجی و شهر قائمشهر پیش از بازی بازتاب خوبی بین هواداران مازندرانی داشته است،‌ گفت:

‌ به طور کلی من یک بحثی را بگویم. این شهر فوتبال‌خیز است و استعدادهای نابی در این منطقه وجود دارد. تیمی مثل نساجی که ریشه خوبی دارد و همه مردم این شهر به اسم این تیم افتخار می‌کنند، باید امکانات بهتری برای بازی‌ داشته باشد. با توجه به استعدادهای این منطقه، هواداران و فوتبالی که این شهر دارد، این استادیوم (ورزشگاه وطنی) کوچک است، هم به لحاظ کیفی و هم به لحاظ کمی.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد:

یکی از دوستان گفت چرا در نشست پیش از بازی شرکت نکردیم، اما در این شهر یک هتل سه ستاره نیست که تیم ما در آن مستقر شود. این جای تأسف دارد که در شهری به این بزرگی یک هتل خوب نیست. این هم از وضعیت استادیوم است، به نظرم قائمشهر از لحاظ امکانات ورزشی و توریستی شهر فقیری است و باید به این شهر خیلی بیشتر از این‌ها رسیدگی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار