نماینده مردم سپیدان گفت: نزدیک 8 سال تمرکزمان برای رضایت حکام غربی و آمریکایی ها بود و در نهایت هم مشخص شد که دیپلماسی ذلت نمی تواند کاری برای حل مشکلات کشور بکند.
کد خبر: ۸۸۳۲۶۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۳ 02 August 2020

به گزارش تابناک فارس: محسن علیزاده با تأکید براینکه راه علاج تحریم و خروج از وضعیت فعلی اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی است، تصریح کرد: تنها و تنها با دیپلماسی مقاومت و اجرای صحیح سیاست های اقتصاد مقاومتی می توانیم از شرایط سخت ناشی از تحریم‌های خارجی عبور کنیم.


وی به دستاوردهای حوزه دفاعی و نظامی اشاره کرد و گفت: در حوزه نظامی، قوی عمل کردیم و الان در دنیا حرفی برای گفتن داریم ولی در حوزه اقتصادی چشم‌مان به خارج بود درحالی که باید به قوی شدن تمرکز می کردیم.


نماینده مردم سپیدان در مجلس شورای اسلامی در همین ارتباط به مشکلات بوجود آمده برای نقل و انتقال پول فروش نفت از کره جنوبی اشاره و تصریح کرد: دولت و مجلس در هفته های اخیر در این خصوص مواضع محکمی گرفتند و حتی مجلس اعلام کرد اگر کره جنوبی پول های بلوکه شده را آزاد نکند، ممنوعیت واردات تمام اقلام کره ای را تصویب می کند.


وی ضمن تأکید براینکه باید دیپلماسی مقاومت داشته باشیم تا بتوانیم تحریم ها را خنثی کنیم، گفت: مجلس یازدهم نیز به صورت جدی مصمم به اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی است و در همین راستا نیز بر اصلاح ساختار بودجه و افزایش درآمدهای غیرنفتی تمرکز کرده است.


این نماینده مجلس تصریح کرد: اجرای دقیق سیاست های اقتصاد مقاومتی در دستور کار مجلس است و برای عملی شدن این سیاست ها تلاش خواهیم کرد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
-
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
شما که خیلی بلدید بسم الله بفرما
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار