رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور با بیان اینکه برای دولت هیچ نمادی برای توسعه به اهمیت و جایگاهی همچون نمایشگاه و موزه دفاع مقدس نیست، گفت: دولت و سازمان برنامه‌وبودجه کشور به تکمیل موزه دفاع مقدس استان فارس کمک می‌کند.
کد خبر: ۸۸۱۶۸۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰ 30 July 2020

تابناک فارس به نقل از فارس:محمدباقر نوبخت به همراه مسئولین لشکری و کشوری پس از بازدید از موزه دفاع مقدس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ایجاد نماد و یادبودی به نام موزه دفاع مقدس موجب شده تا فرهنگ ایثار و شهادت در میان نسل‌های آینده گسترش یابد.

وی با بیان اینکه برای دولت هیچ نمادی برای توسعه به اهمیت و جایگاهی همچون نمایشگاه و موزه دفاع مقدس نیست، افزود: دولت و سازمان برنامه‌وبودجه کشور به تکمیل موزه دفاع مقدس استان فارس کمک می‌کند.

رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور خاطرنشان کرد: توسعه معنای مختلفی داشته و یکی از اهدافی که مقام معظم رهبری در راستای توسعه‌یافتگی مطرح می‌کنند موضوع توسعه‌یافتگی و کمال انسان‌ها است که شامل همین موزه‌های دفاع مقدس می‌شود.

به گفته نوبخت؛ انقلاب اسلامی برای محقق شدن اهداف و رسیدن به آمال‌های خود هشت سال با مشکلی به‌عنوان جنگ تحمیلی مواجه بود و کسانی که در این مسیر برای تحقق آرمان‌های انقلاب تلاش کرده‌اند جایگاه رفیعی در پیشگاه خداوند دارند.

وی بیان داشت: پس از جنگ نیز شاهد مشکل عظیمی نظیر تحریم‌ها بودیم بااین‌حال با عزم مردمان این آب‌وخاک توانستیم تمامی مشکلاتی که در تحریم‌ها ایجاد کرده است را خنثی کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار