رئیس کل دادگستری استان فارس مهمترین دغدغه ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری فارس، پیگیری واحدهای تولیدی و صنعتی نیمه تعطیل و ممانعت از تعطیلی این واحدهای تولیدی است و به هیچ عنوان نباید حتی یک نفر کارگر این واحدهای صنعتی بیکار شود.
کد خبر: ۸۸۱۱۰۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۷ 28 July 2020

تابناک فارس به نقل از ایسنا:حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی در بازدیدی که به همراه معاونان دستگاه قضا در فارس و فرماندار و مسئولان شهرستان زرقان از 2 واحد تولیدی داشت، این شهرستان را بسیار استراتژیک خصوصا در زمینه فعالیت‌های اقتصادی و صنعتی توصیف و خاطرنشان کرد: با تلاش و پیگیری ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری استان فارس بسیاری از فعالیت‌های اقتصادی از جهات کمی و کیفی جهش داشته است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دادگستری فارس، موسوی اضافه کرد: دادگستری استان فارس در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری «مدظله العالی» در سال "جهش تولید" و نیز پیگیری اجرای دستورات ریاست معظم قوه قضائیه به استان فارس، با حساسیت هر چه بیشتر، پیگیر مسائل و مشکلات واحدهای صنعتی به ویژه بررسی مشکلات حقوقی و رفع موانع واحدهای تولیدی و صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل است.

وی از نگاه ویژه ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری استان فارس به شهرستان‌های شیراز و زرقان نیز اشاره و خاطرنشان کرد: از سوی این ستاد واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل تولیدی و صنعتی استان فارس شناسایی شده است و در صدد هستیم با کمک مقامات اجرایی و ضمن رایزنی و مشورت با وزیر صمت و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در سفری که به استان دارند موانع مشکلات این واحدهای صنعتی را برطرف کنیم.

موسوی ادامه داد: با ثبت و جمع آوری دیدگاه ها، نقطه نظرات و پیشنهادات همکاران قضایی در ستاد پیگیری اجرای سیاست اقتصاد مقاومتی دادگستری استان و تعامل و همکاری با مسئولان اجرائی، کارگاه‌های تولیدی زودبازده، واحدهای تولیدی و کارخانجات صنعتی نیمه تعطیل و تعطیل را راه اندازی کرده و سبب اشتغال جوانان شویم.

او اضافه کرد: مهمترین دغدغه ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری فارس، پیگیری واحدهای تولیدی و صنعتی نیمه تعطیل و ممانعت از تعطیلی این واحدهای تولیدی است و به هیچ عنوان نباید حتی یک نفر کارگر این واحدهای صنعتی بیکار شود.

موسوی با اشاره به اهمیت پالایشگاه شیراز، گفت: این پالایشگاه سال 1352 راه اندازی شده است و امیدواریم که با همکاری و حمایت همه مسئولان دستگاه‌ها، شاهد افزایش توان تولید روزانه این مجتمع صنعتی باشیم تا ضمن خودکفایی فارس در تولید فرآورده‌های نفتی، زمینه رونق اقتصادی فراهم شود.

براساس این گزارش، رئیس کل و جمعی از مسئولان قضایی استان فارس با همراهی فرماندار و مدیران اجرایی شهرستان زرقان از مجتمع پالایشگاهی شیراز و کارخانه در حال احداث کاغذسازی زاگرس، بازدید کردند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار